SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Morguh Frum. Ik ga zo ook kijken. Kijk eerst zo de bios dan mafsquote:Op dinsdag 23 april 2024 05:17 schreef Frummelie het volgende:
Hello goedemorgen....![]()
We hebben weer een verse...
Hellooo, ik bedoelde weer een verse SC...quote:Op dinsdag 23 april 2024 05:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum. Ik ga zo ook kijken. Kijk eerst zo de bios dan mafs
Oquote:Op dinsdag 23 april 2024 06:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo, ik bedoelde weer een verse SC...![]()
Ik zit al te kijken naar MAFS...
Bios?
quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oik dacht een verse aflevering van de MAFS
The bold en The beautiful Waarom maakt mij mobiel en weer bios van.quote:
Ooh oké...quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
The bold en The beautiful Waarom maakt mij mobiel en weer bios van.
Ik hen nu mijn laptop aan typt toch beter
Ja vreselijk ding, ik zit vaak te typen en dan kijk ik naar een serie of zo en dan klik ik op zend zonder te kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2024 06:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh oké...![]()
Ja herkenbaar, ik kan mijn mobiel soms wel een blindgier geven, zo gek word ik ervan..
Bij mij tijdens het tikken, ik zit constant te verbeteren en soms verstuur ik te snel... echt irri hoor...quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk ding, ik zit vaak te typen en dan kijk ik naar een serie of zo en dan klik ik op zend zonder te kijken![]()
Maar soms heb ik ook het idee dat hij het veranderd tijdens het zenden
O die heb ik gemist gisteren door die raadsvergadering, wilde hem ook kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2024 07:00 schreef Frummelie het volgende:
Huh Meester Frank Visser op Videoland...
Ik zit ook al te kijken... er staan toch verder helemaal geen programma's van SBS op Videoland.... of?quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb ik gemist gisteren door die raadsvergadering, wilde hem ook kijken
Kan ik die ook nog wel even terug kijken
Ik heb geen idee, zo te zien dus welquote:Op dinsdag 23 april 2024 07:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zit ook al te kijken... er staan toch verder helemaal geen programma's van SBS op Videoland.... of?
Bij MAFS bedoel je?quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
Whahahaha allemaal nep een opgezegd verhaaltje wat ze doen.
Nee mr Frank Visserquote:
Ja vooral deze aflevering het ligt er zo dik boven opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |