Eerdaags weer Bridgerton...quote:Op donderdag 25 april 2024 10:30 schreef lojanda het volgende:
Ik ben gek op Historische drama’s en ook thrillers zie ik heel graag. Belangrijk vind ik ook de uitstraling en hoe het is gefilmd.
Voor mij net zo... ik kijk eigenijk alleen nog maar op de streamingsdiensten...quote:Op donderdag 25 april 2024 10:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is idd een kwestie van smaak en dat is voor iedereen anders. Ik kan ook echt niet naar films of series kijken die je op RTL8 en SBS6 komen.. zijn voor mijnent bijna allemaal B films en series.
Heb je de film 'The Gentleman' ook gezien? Ik keek die eerst omdat ik dacht dat de serie daarop doorging, maar dat was nietquote:Op donderdag 25 april 2024 09:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Spreekt mij zo ook niet aan de Fallout
The gentleman en daarna crooks gebingwatched![]()
quote:Op donderdag 25 april 2024 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb je de film 'The Gentleman' ook gezien? Ik keek die eerst omdat ik dacht dat de serie daarop doorging, maar dat was niet
Wel erg goed ook
Hey Frumquote:
O oke, dan denk ik dat ik hem wel aandurf voor 5 euroquote:Op donderdag 25 april 2024 10:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is wel een heel goede deal.. en je hebt dan ook de kosten niet meer van een streamingdienst.
Hollandsnieuwe is gewoon Vodafone![]()
Wat vreemd, nergens last van tot nu toen, gewoon Nederlandsquote:Op donderdag 25 april 2024 10:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben bij seizoen 4.... maar dan gaat de ondertiteling bij aflevering 2 ineens van Nederlands naar Zweeds of Deens en is niet meer naar Nederlands te krijgen... uren in de chat gehangen bij SkyShowtime zonder resultaat vanaf 11.00 maar weer opnieuw hangen... klooie om contact te krijgen hoor met SkyShowtime ..
Heb er nog een staan die jij van de week zei en ik wil sky med ook nog kijken.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:09 schreef lojanda het volgende:
Heeft iemand trouwens de serie Ozark op Netflix gezien? Dat is ook echt een aanraderDus Frummelie en Dot.. als jullie klaar zijn met The Affier.. zijn vier seizoenen en kun je weer ff vooruit
Nee, doe nooit iets met koningsdag, haal ook geen taart of hapjes voor die dag hoorquote:Op donderdag 25 april 2024 10:13 schreef lojanda het volgende:
En gaat er zaterdag nog iemand Koningsdag vieren? Wij blijven lekker thuis en kijken het op tv met een lekker taartje wat lekkere hapjes erbij.
Nou gelukkig maar haha, ik heb altijd iets mafs...quote:Op donderdag 25 april 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat vreemd, nergens last van tot nu toen, gewoon Nederlands
Nou ik zit met te tikken dat ik het een beetje kneuterig vind haha .. misschien moet ik Dark City proberen...quote:Op donderdag 25 april 2024 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
Zie hier Dexter genoemd, ben gisteren begonnen aan 'Dark City: The Cleaner'.
Over een seriemoordenaar' die als schoonmaker bij de politie werkt. Net toen ik me voorstelde dat dit een soort Dexter zou zijn met elke aflevering weer een of andere sneaky moord liep het allemaal net even anders. Bevalt me ook wel, heb er 3 afleveringen opzitten.
haha je had hem gekeken als voorbereiding op de seriequote:Op donderdag 25 april 2024 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb je de film 'The Gentleman' ook gezien? Ik keek die eerst omdat ik dacht dat de serie daarop doorging, maar dat was niet
Wel erg goed ook
Daar heb ik weer niets mee. Ben daar aan begonnen en na een paar afleveringen afgehaaktquote:
Oooh ik vind een oranje Gebakje wel lekker kneuterig, hoort er een beetje bij... haha... m'n nichtje ging tompoucen bestellen bij de bakker...3,15 per stuk... het wordt ook hoe langer hoe gekker...quote:Op donderdag 25 april 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, doe nooit iets met koningsdag, haal ook geen taart of hapjes voor die dag hoor
Nu heb ik op zaterdag altijd een gebakje, maar niet omdat hij jarig is.
Ik heb helemaal niets met het koningshuis, geld verslinders zijn hetquote:Op donderdag 25 april 2024 10:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ik vind een oranje Gebakje wel lekker kneuterig, hoort er een beetje bij... haha... m'n nichtje ging tompoucen bestellen bij de bakker...3,15 per stuk... het wordt ook hoe langer hoe gekker...
Soms komt er nog weleens een pareltje voorbij. Vaak ook op VRT 1 en 2. Daar is nu ook de serie Dopesick te zien en is ook echt goedquote:Op donderdag 25 april 2024 10:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Voor mij net zo... ik kijk eigenijk alleen nog maar op de streamingsdiensten...
qua verhaal lijkt het wel op Dexter.quote:
Die lijkt me ook goed en heb hem in mijn lijst gezetquote:Op donderdag 25 april 2024 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel erg goed ook
Hoi Frummelquote:
Oooh echt, grappig hoe smaken verschillen hé... ik vind het een heerlijke serie..quote:Op donderdag 25 april 2024 10:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar heb ik weer niets mee. Ben daar aan begonnen en na een paar afleveringen afgehaakt
Ik denk niet dat je er op achteruit gaat.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, dan denk ik dat ik hem wel aandurf voor 5 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |