Ik ben bij seizoen 4.... maar dan gaat de ondertiteling bij aflevering 2 ineens van Nederlands naar Zweeds of Deens en is niet meer naar Nederlands te krijgen... uren in de chat gehangen bij SkyShowtime zonder resultaat vanaf 11.00 maar weer opnieuw hangen... klooie om contact te krijgen hoor met SkyShowtime ..quote:Op donderdag 25 april 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit the affair te bingen, ben al bij seizoen 3
Maar krijg de laatste dagen veel aanloop en dan moet ik weer stoppen
Hejj Engine... ben je lekker vrij?quote:Op donderdag 25 [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2708220/7/25#p213320348]donderdag 25 april 2024 10:05 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen ook
Dat is altijd een hel om contact te krijgenquote:Op donderdag 25 april 2024 10:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben bij seizoen 4.... maar dan gaat de ondertiteling bij aflevering 2 ineens van Nederlands naar Zweeds of Deens en is niet meer naar Nederlands te krijgen... uren in de chat gehangen bij SkyShowtime zonder resultaat vanaf 11.00 maar weer opnieuw hangen... klooie om contact te krijgen hoor met SkyShowtime ..
Ik ben er een jaar geleden aan begonnen maar kreeg de smaak niet te pakken, gek hé... misschien maar eens een nieuwe poging wagen...quote:Op donderdag 25 april 2024 10:09 schreef lojanda het volgende:
Heeft iemand trouwens de serie Ozark op Netflix gezien? Dat is ook echt een aanraderDus Frummelie en Dot.. als jullie klaar zijn met The Affier.. zijn vier seizoenen en kun je weer ff vooruit
Verschrikkelijk.... straks maar weer een nieuwe poging wagen maar is wel frusterend..quote:Op donderdag 25 april 2024 10:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is altijd een hel om contact te krijgen
Soms heb je dat idd dat je er niet in komt. Jammer wel want het is echt een heel goede serie. Ik weet er nog genoeg maar ik denk niet dat dat hier de bedoeling is om te zeggenquote:Op donderdag 25 april 2024 10:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar geleden aan begonnen maar kreeg de smaak niet te pakken, gek hé... misschien maar eens een nieuwe poging wagen...
Vaak gaat chatten wel sneller.. als dat mogelijk is dan.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.... straks maar weer een nieuwe poging wagen maar is wel frusterend..
Hier ook.... zitten lekker op de 1 eerste rij.... volgens mij wordt het weer ook niet al te best.... of het moet weer veranderd zijn...quote:Op donderdag 25 april 2024 10:13 schreef lojanda het volgende:
En gaat er zaterdag nog iemand Koningsdag vieren? Wij blijven lekker thuis en kijken het op tv met een lekker taartje wat lekkere hapjes erbij.
Ja die is er maar gisteren echt uren gehangen daar... niemand gezien...quote:Op donderdag 25 april 2024 10:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vaak gaat chatten wel sneller.. als dat mogelijk is dan.
Idd op de eerste rij is nog maar het beste. Dat feestvierenquote:Op donderdag 25 april 2024 10:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier ook.... zitten lekker op de 1 eerste rij.... volgens mij wordt het weer ook al niet te best.... of het moet weer veranderd zijn...
Dat is toch echt erg..quote:Op donderdag 25 april 2024 10:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die is er maar gisteren echt uren gehangen daar... niemand gezien...
Ik denk niet dat @Dotteke daar problemen mee heeft er mag hier toch over van alles gesproken worden?quote:Op donderdag 25 april 2024 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Soms heb je dat idd dat je er niet in komt. Jammer wel want het is echt een heel goede serie. Ik weet er nog genoeg maar ik denk niet dat dat hier de bedoeling is om te zeggen
Ik hoef ook niet meer zo nodig koningsnacht in te gaan... gewoon lekker thuis tutten...🥳quote:Op donderdag 25 april 2024 10:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd op de eerste rij is nog maar het beste. Dat feestvierenop zo’n dag was vroeger leuk maar dat ben ik nu ik ouder word een beetje kwijt. Kan ook niet meer zo veel en dan is het toch ook minder leuk.
Dus lekker met lief thuis vieren
Dat had ik dus ook. Ik ben er aan begonnen en vond het saai. Maar soms moet je doorzetten.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar geleden aan begonnen maar kreeg de smaak niet te pakken, gek hé... misschien maar eens een nieuwe poging wagen...
Oké.. je mag hier eigenlijk over alles kletsen wat je maar wilquote:Op donderdag 25 april 2024 10:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:Dotteke daar problemen mee heeft er mag hier toch over van alles gesproken worden?
Te veel keus kan idd ook een probleem zijnquote:Op donderdag 25 april 2024 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Ik ben er aan begonnen en vond het saai. Maar soms moet je doorzetten.
Ik bedoel maar. Ooit vond ik Dexter niks aan. Blehh een seriemoordenaar saaiDE beste serie ooit. Alle seizoenen zeker 4x helemaal gezien.
Dus.
The affair lijkt mij ook saai. Vreemdgaan en zo. Veel ruzies bla bla bla Saai!
![]()
Probleem is wel dat ik teveel keus heb.
Ik heb echt m'n best gedaan toen een paar afleveringen gekeken maar... het was het niet voor mij.... maar ga wel een nieuwe poging wagen...quote:Op donderdag 25 april 2024 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Ik ben er aan begonnen en vond het saai. Maar soms moet je doorzetten.
Ik bedoel maar. Ooit vond ik Dexter niks aan. Blehh een seriemoordenaar saaiDE beste serie ooit. Alle seizoenen zeker 4x helemaal gezien.
Dus.
The affair lijkt mij ook saai. Vreemdgaan en zo. Veel ruzies bla bla bla Saai!
![]()
Probleem is wel dat ik teveel keus heb.
Wat is Fallout voor serie?quote:Op donderdag 25 april 2024 10:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Te veel keus kan idd ook een probleem zijnMet de serie Fallout heb ik weer een andere streamingdienst nodig dan die ik allemaal al heb maar dan toch nu weer twijfelen of ik die dan ook nog erbij zal nemen
Dat is idd een kwestie van smaak en dat is voor iedereen anders. Ik kan ook echt niet naar films of series kijken die je op RTL8 en SBS6 komen.. zijn voor mijnent bijna allemaal B films en series.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb echt m'n best gedaan toen een paar afleveringen gekeken maar... het was het niet voor mij.... maar ga wel een nieuwe poging wagen...
Dexter vind ik een beetje kneuterig haha ik hou van zware misdaad series...
The Affair is absoluut niet saai... maar dat is voor iedereen anders natuurlijk..
Dat weet ik nog niet. Rhosyn had het daar over..quote:Op donderdag 25 april 2024 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat is Fallout voor serie?
Ja gekkenwerk hé met al die streamingsdiensten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |