Ja en ik heb een keer nog gepost in RLS maar laatst was er geen nieuw topic meen 2 of 3 dagen geleden was op een avond. Dacht wellicht is het weer gestopt in RLS. Maar niet dusquote:Op donderdag 25 april 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kissing had wel gezegd dat het naar RLS geplaatst zou worden, was al verplaatst voor BB dicht ing
O lekker, lukte het ook niet aan de andere kant?quote:Op donderdag 25 april 2024 08:07 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
De dag begint al goed hier. Komt er niet iemand bloed prikken en dat lukt na drie pogingen nog niet. Blijkbaar mogen ze dat ook maar drie keer en dan moet er iemand anders komen die het mag proberen. Rollende aderen en dan ook nog moeilijk te vinden omdat ze heel dun zijn.. lekker dan![]()
Ik heb zo’n zin een een bakkie koffie
O geen idee, de volgende keer moet je ven naar gesloten topics scrollen. Dan kan je vandaar uit een nieuwe openenquote:Op donderdag 25 april 2024 08:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en ik heb een keer nog gepost in RLS maar laatst was er geen nieuw topic meen 2 of 3 dagen geleden was op een avond. Dacht wellicht is het weer gestopt in RLS. Maar niet dus
Ja gezien. Heftige shit.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Iemand Baby Reindeer (netflix) al gezien?
Wilde wel eens weten of die hype terecht was en heb 'm gekeken. Is maar 7 afleveringen van ~35 minuten. Bizarre shit, helemaal omdat die hoofdrolspeler die ellende gewoon zelf heeft meegemaakt.
Nou het is eindelijk gelukt.. deze dame lukte het in één keerquote:Op donderdag 25 april 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, lukte het ook niet aan de andere kant?
Bij mij doen ze het altijd met een vlindertje anders lukt het ook niet
O lekker dan, raar het dat het dan de een iet lukt en de ander welquote:Op donderdag 25 april 2024 08:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou het is eindelijk gelukt.. deze dame lukte het in één keerZe zei dat ze altijd naar mensen gaat waarbij het dan niet lukt. Gisteren was ze bij een man waar al vijf mensen waren geweest maar het niet lukte
![]()
Ik heb al een flinke blauwe plek ondertussen
Ze zei ook dat er heel vaak geprikt wordt in een zichtbare ader en dat dat niet wil zeggen dat die dan goed loopt. Zij prikt altijd in een dieperliggende ader en die zie je niet maar moet je voelen. Dat kan blijkbaar niet iedereen.quote:Op donderdag 25 april 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan, raar het dat het dan de een iet lukt en de ander wel
Bij welke streamingdienst kun je Fallout zien?quote:Op donderdag 25 april 2024 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
Shogun was geweldig.![]()
En gisteren Fallout gebingd. Wajoo...dat is genieten
Jammer, zou eigelijk iedereen moeten kunnenquote:Op donderdag 25 april 2024 08:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zei ook dat er heel vaak geprikt wordt in een zichtbare ader en dat dat niet wil zeggen dat die dan goed loopt. Zij prikt altijd in een dieperliggende ader en die zie je niet maar moet je voelen. Dat kan blijkbaar niet iedereen.
Morguh Rhosynquote:Op donderdag 25 april 2024 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
Oh Fallout is ook goed om te kijken?quote:Op donderdag 25 april 2024 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
Spreekt mij zo ook niet aan de Falloutquote:Op donderdag 25 april 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Rhosyn
Had ook gekeken waar dat over ging, maar lijkt mij niet echt mijn ding
Ik ben mometeel The Affair aan het kijken
Ik zit the affair te bingen, ben al bij seizoen 3quote:Op donderdag 25 april 2024 09:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Spreekt mij zo ook niet aan de Fallout
The gentleman en daarna crooks gebingwatched![]()
ja dat zijn wel wat seizoenen maar zoek meer iets met spanning.. actie..quote:Op donderdag 25 april 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit the affair te bingen, ben al bij seizoen 3
Maar krijg de laatste dagen veel aanloop en dan moet ik weer stoppen
Zal vast genoeg op staanquote:Op donderdag 25 april 2024 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat zijn wel wat seizoenen maar zoek meer iets met spanning.. actie..
Prime videoquote:Op donderdag 25 april 2024 08:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij welke streamingdienst kun je Fallout zien?
Dus voor 5 of 7 euro per maand , 2 jaar lang.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal vast genoeg op staan
Ik kreeg trouwens een aanbieding van ZIggo gisteren
Een somonley abonnement 20.000 GB voor 5 euro per maande met een contract van 2 jaar bij Hollansenieuwe. Ik krijg er dan een extra zenderpakket bij en een streamingsdienst
Neem ik er onbeperkt bellen en smsen bij betaal ik 2 euro meer
Ik heb nu een prepaid en koop af en tpt voor 10 euro een maandabonnement als ik lang in een auto moet zitten
Weet niet of ik het moet doen.. Nog nooit van hollandesnieuwe gehoord
Begrijp ik. Moet wel je ding zijn inderdaad. Ik hou van science fictionquote:Op donderdag 25 april 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Rhosyn
Had ook gekeken waar dat over ging, maar lijkt mij niet echt mijn ding
Ik ben mometeel The Affair aan het kijken
Erg hè als je wordt gestoordquote:Op donderdag 25 april 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit the affair te bingen, ben al bij seizoen 3
Maar krijg de laatste dagen veel aanloop en dan moet ik weer stoppen
Oké.. nou eens kijken of ik het iets vindquote:
Dat is wel een heel goede deal.. en je hebt dan ook de kosten niet meer van een streamingdienst.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal vast genoeg op staan
Ik kreeg trouwens een aanbieding van ZIggo gisteren
Een somonley abonnement 20.000 GB voor 5 euro per maande met een contract van 2 jaar bij Hollansenieuwe. Ik krijg er dan een extra zenderpakket bij en een streamingsdienst
Neem ik er onbeperkt bellen en smsen bij betaal ik 2 euro meer
Ik heb nu een prepaid en koop af en tpt voor 10 euro een maandabonnement als ik lang in een auto moet zitten
Weet niet of ik het moet doen.. Nog nooit van hollandesnieuwe gehoord
Goedemorgen ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |