Wat hebben mensen daar dan toch ook aan. Een foto van iemand anders pakken en dan doen of het van jou is. Dan spoor je ook niet helemaal.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelijk een dikke rel,iemand anders had die foto gebruikt.Mexx woest.
https://lovereality.nl/me(...)ampaign=Headliner.nl
Zo gaat het tegenwoordig op Social Media.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat hebben mensen daar dan toch ook aan. Een foto van iemand anders pakken en dan doen of het van jou is. Dan spoor je ook niet helemaal.
Ja je kan er maar beter helemaal niets meer op zettenquote:Op woensdag 24 april 2024 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo gaat het tegenwoordig op Social Media.
Hey Icequote:
Ice.quote:
Fijne dag Icequote:Op woensdag 24 april 2024 14:53 schreef Iceage het volgende:
Vanmorgen Ikea Groningen geweest 2 Kallax kasten opgehaald. Wat een verkeers puinhoop de ringweg. Morgen met poes naar de da (de Kattenkliniek) voor controle aan de van Lenneplaan ga ik dus over Haren.
Fijne dag.
Nee niet gekeken.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Iemand Baby Reindeer (netflix) al gezien?
Wilde wel eens weten of die hype terecht was en heb 'm gekeken. Is maar 7 afleveringen van ~35 minuten. Bizarre shit, helemaal omdat die hoofdrolspeler die ellende gewoon zelf heeft meegemaakt.
Gisteren een trailer van gezien maar ik begrijp er nog weinig van. Misschien geef ik het wel een kans. Al heb ik geloof ik geen netflix meerquote:Op woensdag 24 april 2024 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Wilde wel eens weten of die hype terecht was en heb 'm gekeken. Is maar 7 afleveringen van ~35 minuten. Bizarre shit, helemaal omdat die hoofdrolspeler die ellende gewoon zelf heeft meegemaakt.
Wil niet te veel spoileren, maar de hoofdrolspeler probeert op te klimmen in stand-up comedy als ie op z'n 'normale' werk een vrouw tegenkomt die hem begint te stalken.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren een trailer van gezien maar ik begrijp er nog weinig van. Misschien geef ik het wel een kans. Al heb ik geloof ik geen netflix meer
Wat bijzonder dat hij dus zichzelf speelt!quote:Op woensdag 24 april 2024 22:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wil niet te veel spoileren, maar de hoofdrolspeler probeert op te klimmen in stand-up comedy als ie op z'n 'normale' werk een vrouw tegenkomt die hem begint te stalken.
De acteur die hem speelt is degene op wie het verhaal gebaseerd is, de berichten die je in de serie ziet kreeg hij ook echt van die vrouw.
Dat klinkt wel interessantquote:Op woensdag 24 april 2024 22:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wil niet te veel spoileren, maar de hoofdrolspeler probeert op te klimmen in stand-up comedy als ie op z'n 'normale' werk een vrouw tegenkomt die hem begint te stalken.
De acteur die hem speelt is degene op wie het verhaal gebaseerd is, de berichten die je in de serie ziet kreeg hij ook echt van die vrouw.
Helloquote:
Hey Enginequote:
Hoi Dotquote:
Nee wel trailer van gezien, wist niet dat de hoofdrolspeler ook degene is die gestalkt werd.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Ahumquote:Op woensdag 24 april 2024 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren een trailer van gezien maar ik begrijp er nog weinig van. Misschien geef ik het wel een kans. Al heb ik geloof ik geen netflix meer
quote:Op woensdag 24 april 2024 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach .. een loods babyWat leuk ... (late to the party .. I know)
Hey Kissing had wel gezegd dat het naar RLS geplaatst zou worden, was al verplaatst voor BB dicht ingquote:Op donderdag 25 april 2024 07:37 schreef Kissingbird het volgende:
Oh is weer leven in de RLS SC , laatst was het dicht en geen nieuwe.. dacht dat het gestopt was![]()
Goedemorgen allen
[..]
Nee wel trailer van gezien, wist niet dat de hoofdrolspeler ook degene is die gestalkt werd.
Denk dat ik het dan wel ga kijken. Wat me tegenhield is dat dingen vaak (kan nu ook nog) erger of mooier worden gemaakt in zo'n waargebeurd verhaal om de serie of film te verkopen..
[..]
Ahum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |