Er zullen blijvende vriendschappen ontstaan, maar bij de meeste mensen zullen de contacten vervagen.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vaak wel he, al zie ik her en der nog wel mensen elkaar opzoeken.
O dat waren er niet veel dus.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zullen blijvende vriendschappen ontstaan, maar bij de meeste mensen zullen de contacten vervagen.
Een mooi voorbeeld is de bruiloft van Romy en Cemal, waarbij 4 van Utopia aanwezig waren.
Bas,Dominique,Billy en nog iemand.quote:
EEn oude filmpje al, dacht wat nieuwsquote:
Zijn die ook nog samen?quote:Op woensdag 24 april 2024 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bas,Dominique,Billy en nog iemand.
Zijn wel een tijdje uit elkaar geweest.quote:
Ja dat weet ik. Had ook nooit verwacht dat Romy en Cemal samen zouden blijven eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn wel een tijdje uit elkaar geweest.
Dat heb ik bij Martin en Mexx.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Had ook nooit verwacht dat Romy en Cemal samen zouden blijven eerlijk gezegd.
Had het zelf nog niet gezien, het is inderdaad het verhaal dat ze wat gesprekjes moest voeren en nog 40 kandidaten in de race zijn.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn oude filmpje al, dacht wat nieuws
Ja, Dominique had hem ingeruild voor een vriendin.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn wel een tijdje uit elkaar geweest.
Wie was de vierde gast op de bruiloft? weet jij dat spapaars?quote:Op woensdag 24 april 2024 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, Dominique had hem ingeruild voor een vriendin.
Kevin.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie was de vierde gast op de bruiloft? weet jij dat spapaars?
Ja bij die twee net zo, het aller ergst bij Mexx en Martinquote:Op woensdag 24 april 2024 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Martin en Mexx.
Of Jasper en Wanda.
Die naam zegt mij niets meerquote:
O ja zijn gezicht komt wel bekend voor, maar zijn naam zegt mij niets meerquote:
Geen Jessie of zijn ex Saskia? Daar waren ze toch best wel dik mee.. die vriendschap dus ook al bekoeld.quote:
Wat een Mieke was dat zegquote:Op woensdag 24 april 2024 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja zijn gezicht komt wel bekend voor, maar zijn naam zegt mij niets meer
quote:Op woensdag 24 april 2024 13:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een Mieke was dat zeg.. dat was ook zo iemand die voor het opvullen wat uitgekozen.
Voor Jessie zijn vriendschap en zakelijke belangen niet gescheiden.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen Jessie of zijn ex Saskia? Daar waren ze toch best wel dik mee.. die vriendschap dus ook al bekoeld.
Mexx is zelfs zwangerquote:Op woensdag 24 april 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij die twee net zo, het aller ergst bij Mexx en Martin
Uit het Het RLS Social Media-topic.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:41 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx is zelfs zwanger![]()
Het prachtige koppel Jeff en Kim had binnen twee weken ruzie zoals voorspeld.
Gelijk een dikke rel,iemand anders had die foto gebruikt.Mexx woest.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Uit het Het RLS Social Media-topic.
[ afbeelding ]
Ze heeft al een dochterquote:Op woensdag 24 april 2024 13:41 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx is zelfs zwanger![]()
Het prachtige koppel Jeff en Kim had binnen twee weken ruzie zoals voorspeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |