Heer DGK.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, eerste keer hier 10 dagen na afloop BB .... mis er niets van![]()
Ik zie berichten voorbij komen dat Ariana Tom geslagen zou hebben en er een
aangifte zou liggen, is dit waar of gewoon fake news ?
En Ashley was zondag neergestoken in Maastricht.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:54 schreef KinKiJan het volgende:
Als je de socials moet geloven heeft Ariana Oprah uitgehangen op die after party.
Jij één op je muil, jij één op je muil, en jij ook, op-je-muil, allemaal één op je muil
Was een fake verhaalquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Ashley was zondag neergestoken in Maastricht.
Zoals er wel meer fake rondgaat bedoel ik.quote:
Geen idee lees net dat fake verhaal over ash. Verder heb ik niets ergens gelezen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, eerste keer hier 10 dagen na afloop BB .... mis er niets van![]()
Ik zie berichten voorbij komen dat Ariana Tom geslagen zou hebben en er een
aangifte zou liggen, is dit waar of gewoon fake news ?
Ik dacht eerst shit man. Dit gun ik haar ook niet. Tot onder aan het bericht stond dat het fake is. Waarom post je het dan de k ik.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoals er wel meer fake rondgaat bedoel ik.
Werd ook overal gedeeld.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht eerst shit man. Dit gun ik haar ook niet. Tot onder aan het bericht stond dat het fake is. Waarom post je het dan de k ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Werd ook overal gedeeld.
Deze zag ik vandaag.Is dat de vriendin van Tom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee,quote:
Ja echt bizar, ik snap absoluut niet wat de lol is van dit soort verzonnen zooi als waarheid de wereld in helpen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Ashley was zondag neergestoken in Maastricht.
Zij is van The Real Housewives of Amsterdam. Heb dat verder nooit gezien, maar zij deed ook mee aan Special Forces VIPS wat ik weer wel gezien heb. Geen idee meer hoe die heet verderquote:
Maria Tailor.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zij is van The Real Housewives of Amsterdam. Heb dat verder nooit gezien, maar zij deed ook mee aan Special Forces VIPS wat ik weer wel gezien heb. Geen idee meer hoe die heet verder
Dat er thuis een speciaal iemand op hem zou wachten.Daar ging toen later de ruzie met Ashley ook over.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had hij het ooit over een vriendin?
Yup dat was het!quote:
Vorige week was ze nog behoorlijk in het nieuws nadat ze samen met haar Botox vriendin commentaar hadden op Sophie Hilbrand haar uiterlijk..quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup dat was het!
Had toen opgezocht waar ik die van zou moeten kennen. Had weinig verwachting van haar in Special Forces, maar toch best een bikkel die dame
Schijnbaar kunnen ze het ook zelf moeilijk achter zich laten. Vorig jaar ook al z'n gedoe achteraf.quote:Op woensdag 24 april 2024 07:54 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Ik lees dat de soap gewoon buiten de BB deuren verdergaaten dan er eigenlijk een grap van maken dat Ashley is neergestoken.. mensen zijn gewoon ziek hoor. Dit soort berichten gaat toch gewoon veel te ver? Dan ben je toch echt niet goed in je hoofd
![]()
Tom heeft dus inmiddels ook een vriendin.. ze heeft dan toch op hem gewacht..
Morguhquote:Op woensdag 24 april 2024 07:54 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Ik lees dat de soap gewoon buiten de BB deuren verdergaaten dan er eigenlijk een grap van maken dat Ashley is neergestoken.. mensen zijn gewoon ziek hoor. Dit soort berichten gaat toch gewoon veel te ver? Dan ben je toch echt niet goed in je hoofd
![]()
Tom heeft dus inmiddels ook een vriendin.. ze heeft dan toch op hem gewacht..
Morguh Enginequote:Op woensdag 24 april 2024 08:30 schreef engine het volgende:
[..]
Schijnbaar kunnen ze het ook zelf moeilijk achter zich laten. Vorig jaar ook al z'n gedoe achteraf.
Eigenlijk best triest.. als er iemand moet weten dat het allemaal een spel is geweest en dat er flink wat gemanipuleerd wordt door de productie zijn zij het wel.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:30 schreef engine het volgende:
[..]
Schijnbaar kunnen ze het ook zelf moeilijk achter zich laten. Vorig jaar ook al z'n gedoe achteraf.
Even in het begin, en dan zullen de contacten afnemen, zo gaat dat.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engine
Het lijkt of ze met het achterlaten van man/vroouw/kinderen minder moeite hadden dan met afscheid nemen van elkaar nu.
Ja vaak wel he, al zie ik her en der nog wel mensen elkaar opzoeken.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Even in het begin, en dan zullen de contacten afnemen, zo gaat dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |