quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik moest het echt meerdere keren lezen voordat ik het zag
Is het ookquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:52 schreef Frummelie het volgende:
Maar wat Dod ook zegt het is ook geen verplichting, het is gewoon voor de leuk...
Ow die gaan we weer noteren... toppie, ben ik blij mee...quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:53 schreef lojanda het volgende:
Ik heb trouwens nog een goede serie ontdekt.. nou ja dat denk ik dan want heb het zelf ook nog niet gezien maar het lijkt me wel wat.
Staat op SkyShowtime wat Dot en Frummel nu hebben![]()
Apples Never Fall
Genoteerd, ben vandaag er nog niet eens aan toe gekomen om the affair verder te kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:53 schreef lojanda het volgende:
Ik heb trouwens nog een goede serie ontdekt.. nou ja dat denk ik dan want heb het zelf ook nog niet gezien maar het lijkt me wel wat.
Staat op SkyShowtime wat Dot en Frummel nu hebben![]()
Apples Never Fall
Lijkt me wel wat.. ga ik binnenkort ook kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ow die gaan we weer noteren... toppie, ben ik blij mee...
Ja daar ben je ook nog wel ff mee bezigquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Genoteerd, ben vandaag er nog niet eens aan toe gekomen om the affair verder te kijken
Ik heb al wel een paar afleveringen bekeken.... heerlijk..🤗quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Genoteerd, ben vandaag er nog niet eens aan toe gekomen om the affair verder te kijken
Ik heb al even gelezen hoe of wat... hou ik wel vanquote:Op dinsdag 23 april 2024 16:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat.. ga ik binnenkort ook kijken
Is dat leuk het Miljuschka magazine?.... oooh daar ben ik nog nooit geweest... ik moet nodig eens op ontdekkingstocht hier...quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:10 schreef lojanda het volgende:
Ik zet net pas de tv aan en heb nog helemaal niets gekeken vandaag. Heb mijn nieuwe Miljuschka magazine ontvangen en dat gelezen en daarna ben ik op Fok in CUL gaan kijken want dat heb ik niet meer gedaan sinds dat BB was gestart
Nou.. ik heb dit al een hele tijd in mijn pakket bij Ziggo maar eigenlijk nooit iets mee gedaan. Ik zit er nu ff doorheen te scrollen en zie nu dat er best veel goede series staan die ik interessant vindquote:Op dinsdag 23 april 2024 16:13 schreef Frummelie het volgende:
Lojanda is onze serie en filmrecensent...![]()
Ja is echt een heel leuk magazinequote:Op dinsdag 23 april 2024 16:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is dat leuk het Miljuschka magazine?.... oooh daar ben ik nog nooit geweest... ik moet nodig eens op ontdekkingstocht hier...
Ik heb het al een paar maanden en heb de serie Jellowstone gekeken ook beregoed btw.... en daarna eigenijk niks meer... ik kijk er nog amper..quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou.. ik heb dit al een hele tijd in mijn pakket bij Ziggo maar eigenlijk nooit iets mee gedaan. Ik zit er nu ff doorheen te scrollen en zie nu dat er best veel goede series staan die ik interessant vindIk dacht dat dat hele SkyShowtime allemaal oude series en films had die allang op Netflix ed. al te zien is geweest maar ze hebben dus ook echt originals
Ben al een favo lijstje aan het maken
Oké Thnx, leuk om te weten, ga ik onthouden....quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja is echt een heel leuk magazinelekkere recepten en ook goed te maken.
CUL is echt top ook en je doet er altijd inspiratie op
quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begreep niets van wat je zei maar ik las dan ook bosuitjes![]()
![]()
Goedemiddag
Ja en dan wil ik sky med ook nog kijken. 🤣quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja daar ben je ook nog wel ff mee bezig
Ben er nu een aan het kijken. Soms heb je van die dagen en kom je er niet aan toe.quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb al wel een paar afleveringen bekeken.... heerlijk..🤗
Ja klopt... ik had vandaag een dagje voor mezelf... prime time...quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er nu een aan het kijken. Soms heb je van die dagen en kom je er niet aan toe.
Ik ook althans vanmiddag. Maar als dan de een na de ander binnen komt lopen of belt komt er van kijken niet veelquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt... ik had vandaag een dagje voor mezelf... prime time...
Haha neej dan gaat het hem niet worden... maar kan wel gezellie zijn...quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook althans vanmiddag. Maar als dan de een na de ander binnen komt lopen of belt komt er van kijken niet veel
Dat zeer zeker.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha neej dan gaat het hem niet worden... maar kan wel gezellie zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |