Ik heb al een lijstje van jouw tips...quote:Op donderdag 25 april 2024 10:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Soms komt er nog weleens een pareltje voorbij. Vaak ook op VRT 1 en 2. Daar is nu ook de serie Dopesick te zien en is ook echt goed
Hejj..Kissing..quote:Op donderdag 25 april 2024 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Frummel![]()
Oh komt daar weer een seizoen van??
heerlijke serie vind ik dat.
Vroeger ging ik er wel op uit en was altijd erg gezellig maar tegenwoordig vind ik het op de bank ook leuk om te zien. En wat je zegt iets lekkers in huis heb ik hier ook altijd in het weekend.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, doe nooit iets met koningsdag, haal ook geen taart of hapjes voor die dag hoor
Nu heb ik op zaterdag altijd een gebakje, maar niet omdat hij jarig is.
Maar ik heb des te meer met feest vierenquote:Op donderdag 25 april 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met het koningshuis, geld verslinders zijn het
Ik ook. Verstand op 0 en bing watchenquote:Op donderdag 25 april 2024 10:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj..Kissing..![]()
Jaja er is een nieuwe in aantocht.. ja ik ook, ben er weg van...
Ja is echt niet normaal meer wat het tegenwoordig kost.. ik maak zelf wel een lekker taartjequote:Op donderdag 25 april 2024 10:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ik vind een oranje Gebakje wel lekker kneuterig, hoort er een beetje bij... haha... m'n nichtje ging tompoucen bestellen bij de bakker...3,15 per stuk... het wordt ook hoe langer hoe gekker...
Nee lange dag vandaag. Zit weer in Gent. Eerst dienst van tien uur en dan nog naar huis rijden.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Engine... ben je lekker vrij?
Nou dat is idd een erg lange dag..quote:Op donderdag 25 april 2024 11:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nee lange dag vandaag. Zit weer in Gent. Eerst dienst van tien uur en dan nog naar huis rijden.
Even koffie
Die heb ik in de bioscoop gezien. Vond het echt heel goed maar wel lang om in één keer uit te kijken.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:01 schreef lojanda het volgende:
Vanavond gaan we Oppenheimer kijken.. nog steeds niet gezien. Dat lijkt me ook echt een goede film.
Ja heerlijk... hopelijk ploffen ze um wel in 1 keer neer want de laatste tijd is het vaak 1 aflevering per week...quote:Op donderdag 25 april 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ook. Verstand op 0 en bing watchen
Schiet het op daaro?quote:Op donderdag 25 april 2024 11:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nee lange dag vandaag. Zit weer in Gent. Eerst dienst van tien uur en dan nog naar huis rijden.
Even koffie
ja maar dan wacht ik wel tot het er in 1x opstaat. Geen zin om steeds een week te moeten wachten.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk... hopelijk ploffen ze um wel in 1 keer neer want de laatste tijd is het vaak 1 aflevering per week...
Neej gekkenwerk... ik bestel gewoon een paar oranje bossche bollen mooi in de aanbieding...hatsjikidee...quote:Op donderdag 25 april 2024 10:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja is echt niet normaal meer wat het tegenwoordig kost.. ik maak zelf wel een lekker taartje
Ja. Geweldige serie. Topper.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:59 schreef lojanda het volgende:
Iemand ook die de serie The Handmaid’s Tale volgt? Zo goed ook
Jeetje mina... dat is zeker een lang dagje... en dan morgenochtend ook weer naar Gent?quote:Op donderdag 25 april 2024 11:01 schreef engine het volgende:
[..]
Even koffie
Neej hier net zo...quote:Op donderdag 25 april 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar dan wacht ik wel tot het er in 1x opstaat. Geen zin om steeds een week te moeten wachten.
Dat is een hele zit idd.. daarom nu heerlijk languit op de bank kijkenquote:Op donderdag 25 april 2024 11:02 schreef engine het volgende:
[..]
Die heb ik in de bioscoop gezien. Vond het echt heel goed maar wel lang om in één keer uit te kijken.
En die zijn ook heerlijk tochquote:Op donderdag 25 april 2024 11:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej gekkenwerk... ik bestel gewoon een paar oranje bossche bollen mooi in de aanbieding...hatsjikidee...
Ja die is nog steeds na al die seizoen top. Vaak zie dat latere seizoenen toch wat minder worden maar dat is bij deze serie niet.quote:
Ik vond er niets aan, ben niet verder gekomen dan drie afleveringenquote:Op donderdag 25 april 2024 10:59 schreef lojanda het volgende:
Iemand ook die de serie The Handmaid’s Tale volgt? Zo goed ook
Nou dat hoor je niet vaak.. maar ja wat ik eerder al zei is het altijd een kwestie van smaak en dat is bij iedereen anders.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond er niets aan, ben niet verder gekomen dan drie afleveringen
Maar goed ook, anders werden er heel veel voor niets gemaaktquote:Op donderdag 25 april 2024 11:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat hoor je niet vaak.. maar ja wat ik eerder al zei is het altijd een kwestie van smaak en dat is bij iedereen anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |