Uiteraardquote:Op maandag 22 april 2024 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat er mensen zijn die de overeenkomsten wel zullen zien!
De stroom over r1 uitrekenen dan weet je dat die gelijk is aan de rest vh schema. R4 en R5 staan in serie dus die kan je bij elkaar optellen. Dat is dan een weerstand van 12 ohm. De combinatie van de serie parallel geschakelde weerstanden uitrekenen. Dan weet je de stroom door R2 etc. Ik ben moequote:Op maandag 22 april 2024 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
20 voor mij en werk nog in het vak. maar idd daarom juist. hahaha
Oh, maar ik ben ervan overtuigd dat we het wel kunnen uitrekenen, we willen het alleen nietquote:Op maandag 22 april 2024 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Als wij het ook niet kunnen uitrekenen, hoeft hij zich tenminste niet zo te schamen!
antwoord fout btw.....?quote:Op maandag 22 april 2024 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
* kree checkt antwoord want had het gekregen uiteindelijk. wacht is.
quote:Op maandag 22 april 2024 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De stroom over r1 uitrekenen dan weet je dat die gelijk is aan de rest vh schema. R4 en R5 staan in serie dus die kan je bij elkaar optellen. Dat is dan een weerstand van 12 ohm. De combinatie van de serie parallel geschakelde weerstanden uitrekenen. Dan weet je de stroom door R2 etc. Ik ben moe
juist en dat is precies dus wat ik deed. hahahaha maar hij klopte niet met antwoorden..... :Squote:Op maandag 22 april 2024 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De stroom over r1 uitrekenen dan weet je dat die gelijk is aan de rest vh schema. R4 en R5 staan in serie dus die kan je bij elkaar optellen. Dat is dan een weerstand van 12 ohm. De combinatie van de serie parallel geschakelde weerstanden uitrekenen. Dan weet je de stroom door R2 etc. Ik ben moe
quote:Op maandag 22 april 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Natuurkunde?
Volgens mij was Milli Vanilli hip toen ik het nog op school had.
Richard? Ik denk in jouw geval Karl!quote:Op maandag 22 april 2024 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]En Richard Marx en Lambada en pinupclup en en en en...
Je had die kale wilders in een aussie kunnen shoppenquote:Op maandag 22 april 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
ToT in ONZ / [Paint] De kapper van Wilders is een beetje uitgeschoten
quote:Op maandag 22 april 2024 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
42 is het antwoord op het leven, het universum en alles!
quote:Op maandag 22 april 2024 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je had die kale wilders in een aussie kunnen shoppen
Ja.quote:Op maandag 22 april 2024 22:08 schreef kree het volgende:
ik twijfel over de antwoorden btw. want ik dacht dus hetzelfde als jullie nu zeggen... en van daar uitrekenen. maar klopte niet met gegeven antwoorden....
zal ik hem eens doen met de antwoorden dan?
quote:Op maandag 22 april 2024 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mediteer er anders maar ff op.
[ afbeelding ]
GGGGENEE!!! Wat iez dat waitress doing in your armz??????quote:
Nee. Ik zat er flink naast.quote:Op maandag 22 april 2024 22:12 schreef kree het volgende:
schiet mij maar lek, ik kwam er niet uit zo met die antwoorden, jullie wel?
nou ik ook dus. en net als rest dus die nog langer als ik in Elektro zaten, we kwamen hier allemaal niet uit.quote:
Nee, Die moet ik eerst uit de gangkast pakken....quote:Op maandag 22 april 2024 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je wel een emmer en een mop naast de wc staan daarvoor?
Inefficiënt.....quote:Op maandag 22 april 2024 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, Die moet ik eerst uit de gangkast pakken....
ja dat eerste stapje over spanningsbron kwamen we allemaal uit.quote:Op maandag 22 april 2024 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
I door R1 is te snappen: I = V/R, dus 40 / 8 = 5A.
Maar de rest.....
haha verwacht ik ook niet hoor, en is niet erg, maar doe ff voor wie wel beetje dit hebben gehadquote:
Vuur mag straks geen rook meer bij zijnquote:
Ik heb niet eens wijn opquote:Op maandag 22 april 2024 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een paar wijntjes op en het zal me royaal aan de anus oxideren nu!
Anders wordt Greta weer boos!quote:Op maandag 22 april 2024 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Vuur mag straks geen rook meer bij zijn
rustig aan heej!!!!quote:Op maandag 22 april 2024 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een paar wijntjes op en het zal me royaal aan de anus oxideren nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |