abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 mei 2024 @ 08:16:56 #181
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_213437218
Nieuw filmpje van de optimus bots

twitter

Kan er verder weinig over zeggen hoeveel autonoom is, en hoeveel niet, maar ziet er wel futuristisch uit om zo'n hele werkvloer met robots te zien 'in training' :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_213447022
Sandy's kijk op de ontslagen.

pi_213447385
Ok. Het gaat er dus vooral om, of de media artikelen en/of video's posten waar ze in geloven, of die hun het meeste geld opbrengen. De kleintjes zullen wel voor de overtuiging gaan, maar zo wordt je niet groot.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 07:54:08 #184
65846 Bocaj
47th President.
pi_213448723
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

Kort gezegd de media doet aan clickbait. (Drama (waar of niet) sells.)
Scotty gaat helemaal los... :')

pi_213450385
twitter
pi_213451688
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

Munro is een grote idioot ;)
pi_213452144
Net terug van een rondje model Y testrijden. Het is voor mij wel duidelijk dat het niet de model S en zeker niet de model 3 wordt.

De X is wel wat toffer dan de Y, vleugeldeuren zijn gewoon tof, en het extra display is ook wel een plus. Dat yoke stuurtje is tof, maar...nah. De vraag wordt dan of ik voor een extra display en vleugeldeuren dan 2x zoveel wil uitgeven. Volgens mij wil ik dat niet, en dan wordt het de Y.
pi_213452169
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 15:38 schreef CoolGuy het volgende:
Net terug van een rondje model Y testrijden. Het is voor mij wel duidelijk dat het niet de model S en zeker niet de model 3 wordt.

De X is wel wat toffer dan de Y, vleugeldeuren zijn gewoon tof, en het extra display is ook wel een plus. Dat yoke stuurtje is tof, maar...nah. De vraag wordt dan of ik voor een extra display en vleugeldeuren dan 2x zoveel wil uitgeven. Volgens mij wil ik dat niet, en dan wordt het de Y.
De Y zou ook mijn Tesla zijn.
De X heeft ook een wat minder goede reputatie qua betrouwbaarheid.

Dan liever een Y met wat meer range, is ook een moderner platform, al is de X onderhuids ook niet meer te vergelijken met 1 van 10 jaar terug.
pi_213452186
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 15:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
De Y zou ook mijn Tesla zijn.
De X heeft ook een wat minder goede reputatie qua betrouwbaarheid.

Dan liever een Y met wat meer range, is ook een moderner platform, al is de X onderhuids ook niet meer te vergelijken met 1 van 10 jaar terug.
Naja, je hebt van de Y nu die nieuwe uitvoering, die dus wel RWD is maar wel verder komt dan de Dual Motor uitvoering. Maar ja, de power van die Dual Motor is wel.... :9~ :9~

Ik heb met opzet niet de Performance gereden, want anders ga ik daar weer over nadenken. :') Ik heb nog een paar weken tot ik een keuze moet maken.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 16:29:55 #191
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_213452520
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 15:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Naja, je hebt van de Y nu die nieuwe uitvoering, die dus wel RWD is maar wel verder komt dan de Dual Motor uitvoering. Maar ja, de power van die Dual Motor is wel.... :9~ :9~

Ik heb met opzet niet de Performance gereden, want anders ga ik daar weer over nadenken. :') Ik heb nog een paar weken tot ik een keuze moet maken.
en ieder jaar de bijtelling voor de kiezen krijg
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213452530
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 16:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
en ieder jaar de bijtelling voor de kiezen krijg
De Y in welke configuratie dan ook is goedkoper dan mijn huidige auto, dus dat is niet echt iets waar ik me druk over maak.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 16:34:26 #193
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_213452566
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 14:45 schreef Klepper272 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Munro is een grote idioot ;)
nou dat geloof ik best wel , ik hoop voor musk dat ie verder van de ketamine en de cocaine kan afblijven anders weet ik niet hoe het verder afloopt

zou zeer jammer zijn van zo een uniek mens , een wetenschappelijke visionair met ondernemerslef
Het verpoten van een stekje van de de mensheid naar mars zou toch echt geweldig zijn
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 7 mei 2024 @ 17:10:28 #194
545 dop
:copyright: dop
pi_213452936
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 16:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou dat geloof ik best wel , ik hoop voor musk dat ie verder van de ketamine en de cocaine kan afblijven anders weet ik niet hoe het verder afloopt

zou zeer jammer zijn van zo een uniek mens , een wetenschappelijke visionair met ondernemerslef
Het verpoten van een stekje van de de mensheid naar mars zou toch echt geweldig zijn
Laten we eerst maar eens naar de maan gaan en daar een basis bouwen.
Naar Mars is veel verder in de toekomst.
De kans dat musk dat zelf mee gaat maken is klein.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 7 mei 2024 @ 17:26:08 #195
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_213453085
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 17:10 schreef dop het volgende:

[..]
Laten we eerst maar eens naar de maan gaan en daar een basis bouwen.
Naar Mars is veel verder in de toekomst.
De kans dat musk dat zelf mee gaat maken is klein.
hij wilde er graag begraven worden geloof ik dus dat is misschien haalbaar
pi_213453170
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 17:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
hij wilde er graag begraven worden geloof ik dus dat is misschien haalbaar
Als de oplossing lithobraking mag gebruiken is het met de huidige techniek prima haalbaar B-).
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_213453461
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 15:38 schreef CoolGuy het volgende:

Exact mijn overwegingen geweest. Ik vind de X ook eigenlijk net wat te lomp. Zelf wel voor de MYP gegaan.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:49:04 #198
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_213455552
Je vraagt je wel af wie al die nieuwe autos moet gaan kopen in een krimpende en verouderende wereldbevolking

Ook waarom Ferrari nog steeds een paar miljoen euro krijgt voor een auto

[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 07-05-2024 21:01:07 ]
pi_213460279
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:49 schreef michaelmoore het volgende:
Je vraagt je wel af wie al die nieuwe autos moet gaan kopen in een krimpende en verouderende wereldbevolking

Ook waarom Ferrari nog steeds een paar miljoen euro krijgt voor een auto
Rijke mensen gaan geen half uur wachten om te tanken op te laden.
pi_213460648
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 18:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Exact mijn overwegingen geweest. Ik vind de X ook eigenlijk net wat te lomp. Zelf wel voor de MYP gegaan.
Mja, maar dat is dan 2x leuk en dan ben ik daar weer klaar mee. Volgens mij ben ik daar te nuchter voor. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')