Akash wil nog minstens 6 mini akashjesquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:57 schreef Joop_W het volgende:
Steady + burgerlijk, dat klinkt als een mets.
Nee anders had ik je al een dm gestuurdquote:
stukje blacked @Cocoquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee anders had ik je al een dm gestuurd
Ik vind het wel goed dat hij in veel mensen iets moois weet te zienquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij elke aflevering wel 1 of 2 leuk, ik vind het knap
Gezien wat zij zei, zou het me niet verbazen als ze er aan mee zou willen werken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Akash wil nog minstens 6 mini akashjes
Ja heel mooi, maar lust is iets andersquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat hij in veel mensen iets moois weet te zien
We zien ze graag terug met de kerst updatequote:Op dinsdag 23 april 2024 19:59 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Gezien wat zij zei, zou het me niet verbazen als ze er aan mee zou willen werken.
Ja ik heb een hekel aan dat soort vragenquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:00 schreef Joop_W het volgende:
“Hoe ziet jouw toekomst er over 5 jaar uit?”
Stomme kaartjes!![]()
Wat heb je gegeten in de laatste 8 minuten afwezigheid?quote:
Ik zit een Breaker uit te knijpen. Michelin-ster-waardig-voedsel.quote:
Crunch witte chocolade en als drank Latte Machiattoquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten in de laatste 8 minuten afwezigheid?
Dat doe ik op werk rond 8 uurquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik zit een Breaker uit te knijpen. Michelin-ster-waardig-voedsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |