quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Complete mismatchquote:Op maandag 22 april 2024 20:06 schreef DKUp het volgende:
Ben ik te min!?
Oh je werkt bij de Jumbo, ga je daarna iets doen?
Studeren?
Werken?
Die ander heeft geen werk
Ik denk dat vooral de ontbrekende ambitie een afknapper is.quote:Op maandag 22 april 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Student farmacie zoekt geen jongen zonder studie
De ambitieuze test doen.quote:Op maandag 22 april 2024 20:06 schreef DKUp het volgende:
Ben ik te min!?
Oh je werkt bij de Jumbo, ga je daarna iets doen?
Studeren?
Werken?
Die ander heeft geen werk
Mja, hij kocht iig geen drugs, dus geen verslaving denk ik dan. Naja hulde dat hij zn leven weer op de rit heeft.quote:
En hij ging niet in een slachtofferrol zitten.quote:Op maandag 22 april 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja, hij kocht iig geen drugs, dus geen verslaving denk ik dan. Naja hulde dat hij zn leven weer op de rit heeft.
Zij leek opgelucht.quote:
Lekurrrrr.quote:
Ja, dat dacht ik ook al!quote:
Die krullen als pony van die ene haai?quote:
Die oude man met de Oekraïnse damequote:Op maandag 22 april 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die krullen als pony van die ene haai?
Ralph Lauren paardjequote:Op maandag 22 april 2024 20:14 schreef Gibson88 het volgende:
Huh het merkje afgeplakt met tape ? Dat is nieuw
wel eerlijk, maar houd dingen voor jequote:Op maandag 22 april 2024 20:14 schreef Joop_W het volgende:
Deze manier van aankleden van de nee vond ik onprettig.
Dit jaquote:Op maandag 22 april 2024 20:15 schreef Joop_W het volgende:
Die kinderen vonden dat pa te veel thuis is, dus moet weer aan de vouw.
quote:Op maandag 22 april 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ralph Lauren paardje
Of nee misschien niet. Jumboooo.
Dan fikt iedereen die persoon afquote:Op maandag 22 april 2024 20:15 schreef Gibson88 het volgende:
Dat neppe gelul, zeg gewoon dat je het niks aan vond
Tot volgende keerquote:
Ik vond ze erg leuk samen. Dus ja waarom ook niet.quote:
Een Omdenkerquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Een gepensioneerde LOESJE of hoe heet dat ook alweer met die teksten
Zo zijn mannen echtquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:37 schreef DKUp het volgende:
Wijf net geen jaar dood en tijd voor een nieuwe huissloof.
Ik wilde het niet zeggen maar begrijp wat je bedoeltquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ze praat alsof ze een beroerte heeft gehad
Had ze hem maar niet moeten laten radenquote:
“Als er een volgende keer komt”quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hij kijkt echt vervelend
Zij is te lief voor hem, vind ik
Gelukkig, je bent er nogquote:
En Limburg!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik mis het dagelijkse stukje Brabant en oosten
We hebben nog even
Stukje promo voor z’n spul in blikquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
Noortje heeft iedere avond een andere pik tijdens de yoga retraitre
Steentje aaienquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Noor kan vast wel wat zweverige verhalen vertellen.
NEE DIT DOET NOORGHTJE NIETquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
Noortje heeft iedere avond een andere pik tijdens de yoga retraitre
Zeker prince handsomequote:
Vind ik ook !quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Die rode Bram Krikke is wel lekker vrolijk
DE HUFTERquote:
Misschien krijgt ze online een leuk berichtjequote:
ja ik denk het ook!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze online een leuk berichtje
Sapstengel DM't iedereenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat @Sapstengel niet mee kijkt (denk ik?)quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij elke aflevering wel 1 of 2 leuk, ik vind het knapquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
Sow @:sapstengel staat er slecht op bij de dames hier
Samen met sommige influencaaaa's.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
al die coaches zijn echt de kanker van de samenleving
Je wil zelf gewoon een juffie coachingquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
al die coaches zijn echt de kanker van de samenleving
Ben al blij met 1/2 per seizoen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij elke aflevering wel 1 of 2 leuk, ik vind het knap
vroeger wel van die pick up artist videos gekeken voor tipsquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je wil zelf gewoon een juffie coaching
Jij brult vaker, jokkebrokquote:
Akash wil nog minstens 6 mini akashjesquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:57 schreef Joop_W het volgende:
Steady + burgerlijk, dat klinkt als een mets.
Nee anders had ik je al een dm gestuurdquote:
stukje blacked @Cocoquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee anders had ik je al een dm gestuurd
Ik vind het wel goed dat hij in veel mensen iets moois weet te zienquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij elke aflevering wel 1 of 2 leuk, ik vind het knap
Gezien wat zij zei, zou het me niet verbazen als ze er aan mee zou willen werken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Akash wil nog minstens 6 mini akashjes
Ja heel mooi, maar lust is iets andersquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat hij in veel mensen iets moois weet te zien
We zien ze graag terug met de kerst updatequote:Op dinsdag 23 april 2024 19:59 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Gezien wat zij zei, zou het me niet verbazen als ze er aan mee zou willen werken.
Ja ik heb een hekel aan dat soort vragenquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:00 schreef Joop_W het volgende:
“Hoe ziet jouw toekomst er over 5 jaar uit?”
Stomme kaartjes!![]()
Wat heb je gegeten in de laatste 8 minuten afwezigheid?quote:
Ik zit een Breaker uit te knijpen. Michelin-ster-waardig-voedsel.quote:
Crunch witte chocolade en als drank Latte Machiattoquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten in de laatste 8 minuten afwezigheid?
Dat doe ik op werk rond 8 uurquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik zit een Breaker uit te knijpen. Michelin-ster-waardig-voedsel.
De A10. Niet te doenquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
- Dan komt m’n verleden
- ik zit veel op de weg
Als het maar veel en vet is.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Wat zal ik gaan bestellen ? Heb zin in vreterij
Lukt me dagelijks wel.quote:
Pizzaatje bellen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Wat zal ik gaan bestellen ? Heb zin in vreterij
Is wel minder als je ergens wat wil gaan drinken en maar eentje drinkt en de andere aan de fristi. Levelled toch anders.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
jammer vinden dat iemand geen alcohol drinkt. Wat een kutwijf
Zijn er een hoop die dat vindenquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
jammer vinden dat iemand geen alcohol drinkt. Wat een kutwijf
113 all the wayquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou het ook niet volhouden met die Ben
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is wel minder als je ergens wat wil gaan drinken en maar eentje drinkt en de andere aan de fristi. Levelled toch anders.
quote:
Ja er was iets met homo’s met een kind geadopteerdquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zien we eigenlijk ooit een homo of voetballers update bij de kerstspecial?
Mortaxx kent z’n Fok!vriendjes nietquote:
Ze mogen naar huisquote:
Eensgezind badquote:
Een ouderwetse neukrelatiequote:Op dinsdag 23 april 2024 20:08 schreef Joop_W het volgende:
“Een hele fijne band, een hele fijne klik, vooral fysiek.”
Subtiel omschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |