Kennelijk is voor deze rechter het bewijs te mager. Aan geloofwaardigheid hebben we niks.quote:Op zondag 21 april 2024 16:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Phoeh ga er maar aan staan als rechter
Je bent direct in staat om klakkeloos te geloven wat die vrouw zegt, maar is het echt zo?
Dit zou normaal gesproken gewoon strafbaar zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 16:52 schreef GewoonUitNL het volgende:
Verbaasd me dat in het zogenaamde ontwikkelde Nederland seks met je vader/dochter niet strafbaar is!
Of nou.. Verbaasd me aan de ene kant toch niet echt.
Gevoelsmatig is het een rare uitspraak.quote:Op zondag 21 april 2024 16:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is gewoon strafbaar.
Dat neemt niet weg dat sommige zaken ingewikkeld kunnen zijn als bewijs heel dun is.
Het beschuldigen van iemand op zich kan reden zijn tot onderzoek maar is geen bewijs op zich.
Verder niet verdiept in deze zaak maar je kan niet aan de hand van 1 afwijkend vonnis stellen dat iets niet strafbaar is.
quote:Op zondag 21 april 2024 17:00 schreef Cupfighter het volgende:
Een dochter die de vader tot seks dwingt, kan me er weinig bij voorstellen
quote:Hij ontkent stellig dat hij zijn dochter heeft misbruikt toen zij minderjarig was. Zij zou zich voortdurend aan hem hebben opgedrongen, maar pas in de zomer van 2020 zou er voor het eerst iets tussen hen zijn gebeurd.
Hij lag in bed te slapen en werd wakker, omdat er iemand met hem aan het vrijen was. Hij beweerde dat hij hevig schrok toen hij zag dat het niet zijn vrouw, maar zijn dochter was. Hij zou tegen haar hebben gezegd dat het fout en niet normaal was, maar zij zou hebben gelachen. Volgens de verdachte had hij door angst, druk en manipulatie aan zijn dochter toegegeven.
Zij zou hebben gedreigd het hele gezin te vergiftigen en zichzelf wat aan te doen. Hij zou hebben gezien dat zij rattengif in het eten wilde doen en dat zij een groot mes tegen de buik van zijn vrouw aanhield en tegen de hals van zijn andere dochter. Die hadden daar zelf overigens niets van gemerkt, bleek tijdens het onderzoek van de politie.
quote:Op zondag 21 april 2024 16:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is gewoon strafbaar.
Dat neemt niet weg dat sommige zaken ingewikkeld kunnen zijn als bewijs heel dun is.
Het beschuldigen van iemand op zich kan reden zijn tot onderzoek maar is geen bewijs op zich.
Verder niet verdiept in deze zaak maar je kan niet aan de hand van 1 afwijkend vonnis stellen dat iets niet strafbaar is.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Incestquote:Artikel 249 van het Nederlandse Wetboek van Strafrecht maakt geen verschil tussen ontucht met minderjarige eigen kinderen, stiefkinderen, pleegkinderen en andere minderjarigen.[1] Bij al dan niet incestueuze seksuele handelingen met kinderen, spreekt men vaak van seksueel misbruik, omdat men ervan uitgaat dat de volwassene dan misbruik maakt van zijn/haar mentaal, fysiek en/of positioneel overwicht op het kind. Seksueel geweld en seksueel misbruik zijn strafbaar, incest sec is dat in Nederland niet.
Incest op zichzelf is niet verboden.quote:Op zondag 21 april 2024 17:03 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Incest
Weet alleen niet wat ze bedoelden met "incest sec"
Sec is gewoon een ander woord voor opzichzelfstaandquote:Op zondag 21 april 2024 17:03 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Incest
Weet alleen niet wat ze bedoelden met "incest sec"
Is verweer van vader. Heb je verder nog een mening over de zaak of ben je alleen bezig met pseudo modden.quote:Op zondag 21 april 2024 17:07 schreef Starhopper het volgende:
Wat een tering debiele TT heb je gemaakt @:potjecreme
Wat is dit nou weer voor een compleet bezopen veronderstelling?quote:Wel stelt de rechter vast dat de 50-jarige Utrechter seks heeft gehad met zijn dochter, maar er is niet genoeg bewijs om vast te stellen dat zijn dochter de seksuele handelingen gedwongen onderging. De verhouding vader-dochter en het leeftijdsverschil tussen de twee zijn volgens de rechter daarom ook niet genoeg bewijs.
Ik geef mijn mening over de TT.quote:Op zondag 21 april 2024 17:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is verweer van vader. Heb je verder nog een mening over de zaak of ben je alleen bezig met pseudo modden.
Door haar zwangerschap op meerderjarige leeftijd valt er voor vader niet te ontkennen dat hij seks met haar heeft gehad. Hij ontkent dat hij seks met haar had toen ze minderjarig was.quote:Op zondag 21 april 2024 17:13 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een compleet bezopen veronderstelling?![]()
Seks van een minderjarige dochter met een 50-jarige vader, in welke wereld kan daar sprake zijn van gelijkwaardigheid of vrijwillige toestemming?
Dit stuk wilde ik net quoten ja. Wie heeft er (als minderjarige) in godsnaam vrijwillige seks met haar eigen vader?quote:Op zondag 21 april 2024 17:13 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een compleet bezopen veronderstelling?![]()
Seks van een minderjarige dochter met een 50-jarige vader, in welke wereld kan daar sprake zijn van gelijkwaardigheid of vrijwillige toestemming?
quote:
Abortus en men heeft dna afgenomen van de vrucht.quote:Op zondag 21 april 2024 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit stuk wilde ik net quoten ja. Wie heeft er, als minderjarige, in godsnaam vrijwillige seks met haar eigen vader?
De zwangerschap is geëindigd in een abortus? Miskraam? Wat een verhaal zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |