Ik heb er zelf niet zo'n groot probleem mee, maar anderen blijkbaar wel en het is niet alsof je iets mist als het korter in beeld wordt gebracht.quote:
Salto over verkeerspaaltje heenquote:Op zondag 21 april 2024 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Watskeburt met Canal dat iedereen het zo smerig vond?
Tegen een paaltje aangereden en lag er niet best bij.quote:Op zondag 21 april 2024 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Los van wat het euvel precies is... ik vind het er sowieso erg naar uitzien als iemand op de rug ligt met z'n armen half verkrampt omhoog, die daarna langzaam opzij zakken.quote:
Lag roerloos in goot na een koprol waar Simone Biles een moord voor doet.quote:Op zondag 21 april 2024 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ai ja dat zijn nooit de fijnstequote:
Ja, tegenwoordig heeft men overal problemen mee. Men had zelfs problemen met ronde missen. Als iets men niet zint kunnen ze ook gewoon wat anders gaan kijken ipv altijd maar alles willen veranderen voor wat tere zieltjes.quote:Op zondag 21 april 2024 15:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet zo'n groot probleem mee, maar anderen blijkbaar wel en het is niet alsof je iets mist als het korter in beeld wordt gebracht.
Ik geef nog altijd de voorkeur aan ronde missen dan aan platte missen.quote:Op zondag 21 april 2024 15:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig heeft men overal problemen mee. Men had zelfs problemen met ronde missen. Als iets men niet zint kunnen ze ook gewoon wat anders gaan kijken ipv altijd maar alles willen veranderen voor wat tere zieltjes.
Almeida, Ayuso, eigenlijk een tweeling.quote:Op zondag 21 april 2024 15:05 schreef wimderon het volgende:
José ziet de niet gestarte Ayuso zitten.
Het is niet zozeer een Vlaamse ploeg toch? Zou het vooral een ploeg voor de eendagskoersen noemenquote:Op zondag 21 april 2024 15:04 schreef Faraday01 het volgende:
Al met al heeft Alpecin toch 4 man hier en best een prima ardennenploeg voor een vooral Vlaamse ploeg.
Ik begon te twijfelen want inderdaad die doet helemaal niet meequote:Op zondag 21 april 2024 15:05 schreef wimderon het volgende:
José ziet de niet gestarte Ayuso zitten.
Van oorsprong vanuit de cross toch vooral voor het Vlaamse werk, inderdaad zijn ze inmiddels wel wat breder georiënteerdquote:Op zondag 21 april 2024 15:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een Vlaamse ploeg toch? Zou het vooral een ploeg voor de eendagskoersen noemen
En natuurlijk een ploeg die uitermate goes gemanaged wordt.quote:Op zondag 21 april 2024 15:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Van oorsprong vanuit de cross toch vooral voor het Vlaamse werk, inderdaad zijn ze inmiddels wel wat breder georiënteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |