Mijn autisme waardeert dat je dit tijdig meldt maatquote:Op woensdag 24 april 2024 09:39 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1040 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 836 4/6
⬛🟩⬛🟩🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟨⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
@:scrummie @:rambodirk
Vanwege omstandigheden ben ik vandaag helaas niet in staat de lunch te verzorgen, daarom wijs ik @:scrummie aan om deze eervolle taak van mij over te nemen.
Ja, is een beetje alsof ik voor een concert van de Rolling Stones betaal, en ik vervolgens Sugar Lee Hooper krijg voorgeschoteld.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:39 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1040 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 836 4/6
⬛🟩⬛🟩🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟨⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
@:scrummie @:rambodirk
Vanwege omstandigheden ben ik vandaag helaas niet in staat de lunch te verzorgen, daarom wijs ik @:scrummie aan om deze eervolle taak van mij over te nemen.
Chevycapricequote:Op woensdag 24 april 2024 09:16 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat user @:Chevycaprice vanaf nu die hard ski fan is.
Zijn postcount gaat ook omhoog. Vraag me af wat er aan de hand is. Vriend Chevyquote:Op woensdag 24 april 2024 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chevycaprice
laatste bezoek: 1 minuut, 25 seconden geleden.
Vind je het gek als je zo laat komt. De meeste denken al aan hun dinerquote:Op woensdag 24 april 2024 12:13 schreef Zoon_John het volgende:
Weinig animo wanneer user scrummie de lunch verzorgt.
Wat gaan we doen voor het diner, avgtje? Ik zit te denken aan Cevapici met djuvec rijst of kip jambalaya.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vind je het gek als je zo laat komt. De meeste denken al aan hun diner
Het is niet nodig om racistisch te worden, niks mis met de oosterse keuken.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:59 schreef GGMM het volgende:
Bedankt @:scrummie, ik heb zeer positieve reacties gehad over de lunch
Al kan dat er ook mee te maken hebben dat @:zoon_john en zijn 'aparte luchtjes' niet aanwezig waren.
Hoe gaat het afvallen?quote:Op woensdag 24 april 2024 13:02 schreef Zoon_John het volgende:
user @:ggmm zijn horizon reikt niet verder dan de AVG-maaltijden.
Twee hele kilo's kwijt. Ik eet 2x per dag en doe nog steeds intermediate fasting, Bradge had daar ook succes mee, en het werkt gewoon.quote:
Djuvec?quote:Op woensdag 24 april 2024 12:45 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wat gaan we doen voor het diner, avgtje? Ik zit te denken aan Cevapici met djuvec rijst of kip jambalaya.
Hallo forumgebruikster @Pisces29quote:Op woensdag 24 april 2024 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Djuvec?
Ik las Dudek, Djokovic en Tadic.
Bradge en succes met afvallenquote:Op woensdag 24 april 2024 13:04 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Twee hele kilo's kwijt. Ik eet 2x per dag en doe nog steeds intermediate fasting, Bradge had daar ook succes mee, en het werkt gewoon.
Ik kom doorweekt thuis, heb het koud en ben een beetje over de zeik dat Liverpool heeft gebeld.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruikster @:Pisces29
Hoe is de leef?
@Elan zal er geen nacht minder om slapen. Die behoudt te allen tijde een rechte rug.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:26 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan krijgt weer de wind van voren in NWS.
Zo naar huis. Even koken voor jr. en naar de voetbaltraining.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom doorweekt thuis, heb het koud en ben een beetje over de zeik dat Liverpool heeft gebeld.Wel te verwachten natuurlijk, maar toch.
Hoe is de leef daar?
Krijgt Onlo junior dan ook steeds dat vaste menu of kook je 2 verschillende dingen?quote:Op woensdag 24 april 2024 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo naar huis. Even koken voor jr. en naar de voetbaltraining.
Uiteraard verklap ik nog niet wat er op het menu staat. Ik wacht braaf op @:Drizzt
Ja.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijgt Onlo junior dan ook steeds dat vaste menu of kook je 2 verschillende dingen?
Genoteerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |