quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:37 schreef Funhouse het volgende:
Cyprus foto's op het officiele instagram account: https://www.instagram.com/p/C6QpWuGikj4/?img_index=1
om er nog maar even een social media platform bij te halen
Ik las van de week al wel dat Cyprus en Griekenland al heel blij waren met de stand-in rehearsal. Dat is ook weleens anders geweest van wat je hoorde van landen, dus mooi dat het allemaal meteen goed lijkt te gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:50 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
Geeeeen idee waar deze tekst nou weer vandaan komt
Dit account lijkt te doen alsof ze er live bij zijn in de arena ofzo. Vreemd. Of ze jatten de teksten ergens.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:50 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
Geeeeen idee waar deze tekst nou weer vandaan komt
Oh, ik las het tegenovergestelde over Griekenland.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik las van de week al wel dat Cyprus en Griekenland al heel blij waren met de stand-in rehearsal. Dat is ook weleens anders geweest van wat je hoorde van landen, dus mooi dat het allemaal meteen goed lijkt te gaan.
quote:She said she was not satisfied with the stand-in rehearsal and that she will try more than one outfits on stage. Bron: escnation
Eurovisionfun is irritant en onbetrouwbaar maar ze hebben volgens mij wel echt mensen binnen de Griekse en Cypriotische delegaties. Ze waren ook aanwezig bij de bekendmaking van het podium een paar dagen geleden dus ik denk wel echt dat ze iemand in Malmö hebben nu.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit account lijkt te doen alsof ze er live bij zijn in de arena ofzo. Vreemd. Of ze jatten de teksten ergens.
Oh wtfquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:57 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh, ik las het tegenovergestelde over Griekenland.
[..]
Oh apart, want ik dacht dat er maar drie bij mochten zijn bij die reveal. Vreemd.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:59 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Eurovisionfun is irritant en onbetrouwbaar maar ze hebben volgens mij wel echt mensen binnen de Griekse en Cypriotische delegaties. Ze waren ook aanwezig bij de bekendmaking van het podium een paar dagen geleden dus ik denk wel echt dat ze iemand in Malmö hebben nu.
quote:11:50 CEST: Rehearsal 3: 🇱🇹 Lithuania – Silvester Belt - Luktelk
Every year at Eurovision there are a handful of performances with bass so deep it vibrates through the arena floor and you can feel it in your chest. Luktelk from Lithuania’s Silvester Belt is the first of those this year – it’s a full body experience.
Luktelk translates as ‘wait/hold on’, and according to Silvester the song is about being stuck in limbo between two stages of barely existing and feeling alive, when you have to hold on and dance through whatever life throws at you.
Can confirm we are dancing, and have never felt more alive.
The staging for this needs no props – similar to the Lithuanian national finals, EUROVIZIJA.LT – it’s Silvester in his red leather suit, backed by four male dancers with masked faces and lots of red and back strobe lighting. The masks have had an upgrade - less like turtlenecks and more like black hoods. Pyro update and photo coming soon!
Ja 1 van die 3 was een Griek de content maakt voor Eurovisionfunquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh apart, want ik dacht dat er maar drie bij mochten zijn bij die reveal. Vreemd.
http://www.escnation.com/mbnews/viewmsg.php?id=5071759quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh wtfnou lekker dan hahaha
Ik geloof meteen fake news blijkbaar.
Kijk deze: https://twitter.com/melacholiaaa/status/1782757386941317518
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |