Slaap lekker tot morgenquote:
quote:
Morguhquote:
Morguh heer Fruit Frummie zat al te wachtenquote:
Zie alleen thee Geen beste beurt voor FF deze morgenquote:Op maandag 22 april 2024 09:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hèhè yes.... koffie en thee... thnx Fresh.... beter laat dan nooit...
Neej dat zijn weer minpunten....quote:Op maandag 22 april 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie alleen thee Geen beste beurt voor FF deze morgen
IKlaat de thee graag voor jou staan. Ik heb zelf wel koffie gepaktquote:Op maandag 22 april 2024 09:21 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Dod, jij moet verplicht thee drinken....
Agh Spapaars heeft speciaal voor jou een heerlijk kopje koffie...quote:Op maandag 22 april 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IKlaat de thee graag voor jou staan. Ik heb zelf wel koffie gepakt
Lekker thnxquote:
Even een crossposting poste het net ook al eldersquote:Op maandag 22 april 2024 09:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh Spapaars heeft speciaal voor jou een heerlijk kopje koffie...
Nou dat snap ik niet, het wordt zelfs aangeraden, ik gebruik het al 4 jaar, nog nooit iets over gehoord..quote:Op maandag 22 april 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even een crossposting poste het net ook al elders
Buurman is boos
Ik had veevoederzout gebruikt voor het onkruid
Nu haalt de buuf altijd het onkruid in het pad langs mij schuur weg dus we hebben haar stukje achter de suur ook bestrooit met veevoederzout
Euhhh volgens de buurman is dat verboden en kun je een hele hoge boete krijgne bij gebruik hiervan.
Het staat overal te koop als onkruid bestrijding
Ja daarom snap ik het ook niet.quote:Op maandag 22 april 2024 09:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat snap ik niet, het wordt zelfs aangeraden, ik gebruik het al 4 jaar, nog nooit iets over gehoord..
Ook nog nooit van gehoord... het wordt door het veevoer verwerkt dan zitten er toch geen giftige stoffen in....? Zou je zeggen... vaag weerquote:Op maandag 22 april 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom snap ik het ook niet.
Volgens @:aardappelschotel mag men het niet in de buurt van een watergang gebruiken
Tja. Ik heb ook geen idee verder. Ik ga zo naar intratuin kijken of ze er daar iets van wetenquote:Op maandag 22 april 2024 10:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ook nog nooit van gehoord... het wordt door het veevoer verwerkt dan zitten er toch geen giftige stoffen in....? Zou je zeggen... vaag weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |