Wordt nu behandeldquote:
Wat een zeikers zitten er toch tussenquote:
Euhhh.... ja net zo goed denk..quote:Op maandag 22 april 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een zeikers zitten er toch tussen
3 lagen is te hoog, ivm hittestress en drukte voor het dorp
Dan maar 2 hoog en dan elders in zutphen een laag er bij opbouwen
Euhhhhhhh is daar geen hittestress dan?
En groen groen groen liever veel groen en mensen op straat. Liever groen dan meer mensen een huisquote:
Tsja wat moet je daar nou van zeggen.... beter niks geloof ik...quote:Op maandag 22 april 2024 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En groen groen groen liever veel groen en mensen op straat. Liever groen dan meer mensen een huis
En daar stonden huizen, was geen groen een kleine voortuintje
Zo jammer dat je niets mag zeggen nu.quote:Op maandag 22 april 2024 21:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsja wat moet je daar nou van zeggen.... beter niks geloof ik...
Ja snap ik.....quote:Op maandag 22 april 2024 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer dat je niets mag zeggen nu.
Het valt mij eerlijk gezegd ook tegen hier, had meer mensen verwacht.quote:
Ik geloof het ook....quote:Op maandag 22 april 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het valt mij eerlijk gezegd ook tegen hier, had meer mensen verwacht.
Volgens mij zijn we de twee enige vast kletsers
Jammer, maar we hebben het in ieder geval geprobeerdquote:
Ga ik morgen doen. Dochter lief is ondertussen naar bed.quote:Op maandag 22 april 2024 21:10 schreef Frummelie het volgende:
Het is bondgenotentijd voor mij.... even terug kijken...
Het is ook een beetje de tijd hé... iedereen gaat weer een beetje rommelen bij huis, tuin enz... straks misschien mooi weer dan zie je ook niemand...quote:Op maandag 22 april 2024 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, maar we hebben het in ieder geval geprobeerd
Ik zal de naam eens even veranderen en van BB RLS maken
Ja dat loopt niet weg....oooo dat is lekker...quote:Op maandag 22 april 2024 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen. Dochter lief is ondertussen naar bed.
Dat zie ik toch in de andere SC niet, maar daar zit een vast groepjequote:Op maandag 22 april 2024 21:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is ook een beetje de tijd hé... iedereen gaat weer een beetje rommelen bij huis, tuin enz... straks misschien mooi weer dan zie je ook niemand...
Ja misschien is dat beter...
Ja precies dat maakt natuurlijk wel verschil... ik normaal ook alleen bij een RLS maar omdat de babbelhoek zo gezellie was dit seizoen, ben ik blijven hangen, ik vond het erg gezellie...quote:Op maandag 22 april 2024 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zie ik toch in de andere SC niet, maar daar zit een vast groepje
Hier alleen van BB en de meesten loggen alleen in als er een BB te streamen is
Ja is het ook, jammer dat mensen niet even een babbeltje komen maken.quote:Op maandag 22 april 2024 21:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat maakt natuurlijk wel verschil... ik normaal ook alleen bij een RLS maar omdat de babbelhoek zo gezellie was door seizoen, ben ik blijven hangen, ik vond het erg gezellie...
Ja is ook jammer... maar ja de behoefte is er blijkbaar niet...quote:Op maandag 22 april 2024 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook, jammer dat mensen niet even een babbeltje komen maken.
Maar mocht het niet gaan lopen dan hebben we in ieder geval onze beste wil getoond
Had al wel benoemd, maar proberen kan geen kwaad.quote:Op maandag 22 april 2024 21:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja is ook jammer... maar ja de behoefte is er blijkbaar niet..... zo is dat meer kunnen we niet doen Dotje....
Niet geschoten is altijd mis...quote:Op maandag 22 april 2024 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had al wel benoemd, maar proberen kan geen kwaad.
Daarom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |