He's good at helping people stay alive.quote:
Het is toch wel een van de meer simplistische liedjes van The Beatles.quote:
En toch verveelt het me nog steeds niet.quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is toch wel een van de meer simplistische liedjes van The Beatles.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:53 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit niet en ik heb ook niks waarmee ik kan gokken wie het is.
Bepaald niet. Ik zou hier zeggen Isabelle, je t'aimequote:Op zaterdag 20 april 2024 23:55 schreef Melting het volgende:
Ik maak het je niet makkelijk, livelink.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Bepaald niet. Ik zou hier zeggen Isabelle, je t'aime
Exspetion is altijd wel een veilige keuze als je iets klassiekachtigs hoortquote:
Ja, en niet eens zo slecht. Kan er goed naar luisteren.quote:Op zondag 21 april 2024 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Exspetion is altijd wel een veilige keuze als je iets klassiekachtigs hoort
Had ik hem net getypt, lag Fok er even uit.quote:Op zondag 21 april 2024 00:01 schreef Melting het volgende:
Dit is een liedje met 1 van de langste titels die ik ken.
quote:Op zondag 21 april 2024 00:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Had ik hem net getypt, lag Fok er even uit.
Nogmaals dan:
If I said you had a beautiful body, would you hold it against me?
Je was er vorig jaar toch ook heen in Groningen? Ja, ik heb een paar jaar geleden heel veel naar YT-video's van hen gekeken. Maar ben hen de laatste jaren een beetje uit het oog verloren.quote:Op zondag 21 april 2024 00:06 schreef Melting het volgende:
4 oktober ga ik naar Postmodern Jukebox toe.
Ik kon geen kaartje krijgen voor als ze in Utrecht komen, en hoorde later dat ze dan op 4 oktober in Eindhoven komen.
Dus ga ik dan.
Zou ook wel iets voor jou zijn, livelink.
Klopt. Ik ben normaal niet zo'n jazz liefhebber, maar zij doen het wel erg fijn.quote:Op zondag 21 april 2024 00:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Je was er vorig jaar toch ook heen in Groningen? Ja, ik heb een paar jaar geleden heel veel naar YT-video's van hen gekeken. Maar ben hen de laatste jaren een beetje uit het oog verloren.
Ja, zeker.quote:Op zondag 21 april 2024 00:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben normaal niet zo'n jazz liefhebber, maar zij doen het wel erg fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |