quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet even naar buiten, de ijscoman komt langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet even naar buiten, de ijscoman komt langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter dan zo'n drietonig geluidje.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:58 schreef livelink het volgende:
Ik weet nooit of die kinderen zingen: 'is it true what Mama said, you're welcome back of you won't come back.
Grocer Jack, grocer Jack, is it true what mummy saysquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:58 schreef livelink het volgende:
Ik weet nooit of die kinderen zingen: 'is it true what Mama said, you're welcome back of you won't come back.
quote:
Klopt. Maar het is je vergeven.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:00 schreef livelink het volgende:
Ik zit vandaag niet goed in de titels.
Ja, dat was ook logischer, maar eigenlijk hoor ik altijd you're welcome back en dat is ook wel iets waar men geschokt over kan zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Grocer Jack, grocer Jack, is it true what mummy says
You won't come back, oh no, oh no
Grocer Jack, grocer Jack, is it true what mummy says
You won't come back, oh no, oh no
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |