Goed gegokt dus, of gewoon goed herkent.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb geheel in stijl watervogels gekeken vandaag.
Nog een blooper ook. Ik heel enthousiast dat ik hoog in de lucht den veldleeuwerik hoorde en een soort van zag. Over het water scheerde een paar prachtige vogels die ik redelijk wel kon zien. Ging ik ze thuis opzoeken, en wat waren het.. juist: veldleeuweriken
Die in de lucht herkende ik aan het geluid vooral. Dat is onmiskenbaar, maar die vlak voor me vlogen maakten geen geluid.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed gegokt dus, of gewoon goed herkent.
Binnen. De eettafel is al maanden mijn tuinwerktafel. Volgend jaar hoop ik dat in de garage te kunnen doen, dan maken we een zaaitafel van een stuk aanrechtblad dat we nog hebben staan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk.
Heb jij in de regen staan te verpotten, of heb je dat wel gewoon binnen gedaan?
quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:45 schreef livelink het volgende:
The Andrew Sisters - Bei mir bist du säne
Voor mij is dat toch echt George Michael. Zo vaak getwijfeld om een kaartje te kopen tot het te laat was.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Ooit was er een topic: welke overleden artiest zou je nog een keer terug willen roepen voor een concert. Voor mij is dat absoluut Jacques Brel
Ow ja, en die zeker ook…quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mij is dat toch echt George Michael. Zo vaak getwijfeld om een kaartje te kopen tot het te laat was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |