Dat is nog best knap, denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou dus echt niet van tomaten. Word ook een beetje wanhopig dat ongeveer elk recept tomaten bevat. Daardoor krijgt het zo'n weeïge, zoete smaak en lijkt alles op elkaar. Ik heb er een sport van gemaakt om de tomaten in elk recept te vervangen door iets anders.
Paprika werkt het best als vervanging, maar ook als het gaat om tomatensaus kruidige woksaus.quote:
Dan eet ik de tomaten wel opquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou dus echt niet van tomaten. Word ook een beetje wanhopig dat ongeveer elk recept tomaten bevat. Daardoor krijgt het zo'n weeïge, zoete smaak en lijkt alles op elkaar. Ik heb er een sport van gemaakt om de tomaten in elk recept te vervangen door iets anders.
Maar paprika kan toch niet als je lasagna maakt, toch?quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Paprika werkt het best als vervanging, maar ook als het gaat om tomatensaus kruidige woksaus.
Als ik lasagna maak wordt het spinazielasagna of bietenlasagna met een soort bechamelsaus.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar paprika kan toch niet als je lasagna maakt, toch?
Ah..... dat kan dan inderdaad.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik lasagna maak wordt het spinazielasagna of bietenlasagna met een soort bechamelsaus.
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik lasagna maak wordt het spinazielasagna of bietenlasagna met een soort bechamelsaus.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier regen en 5 minuten zon tegen de avond
quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:31 schreef Symphonic het volgende:
John woodhouse of Richard Clayderman
De titel vergeet ik altijd van deze
Ik heb geheel in stijl watervogels gekeken vandaag.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk.
Heb jij in de regen staan te verpotten, of heb je dat wel gewoon binnen gedaan?
quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:32 schreef livelink het volgende:
Hier was het weer eigenlijk best goed. 's Ochtends wat regen, maar de hele middag zon. Heb ook in de tuin gewerkt. Mijn gft-kliko, die gisteren is geleegd zit nu alweer vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |