SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Moet je MacBeth van hem maar eens luisteren.quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:26 schreef livelink het volgende:
Robert Long draagt dit nummer wel volledig hoor.
Ja dat is fantastischquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je MacBeth van hem maar eens luisteren.
Ga ik doen. Zegt me zo nog even niks.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je MacBeth van hem maar eens luisteren.
Zeker doenquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga ik doen. Zegt me zo nog even niks.
Hebben jullie nog wat gekocht eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk, dit was vanmiddag
[ link | afbeelding ]
Ik waa niet chagrijnig maar verdiept in het prachtige nummer dat hij zongquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk, dit was vanmiddag
[ link | afbeelding ]
Ik zie geen Symph.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk, dit was vanmiddag
[ link | afbeelding ]
We hebben wel platen van hem, maar we zien hem liever live.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Hebben jullie nog wat gekocht eigenlijk?
Nope, we hadden honger, dus zijn snel op zoek gegaan naar lunch. Sowieso hebben we wel genoeg cd’s en vinyl eigenlijk. Maar toffe zaak daar met zowel oud als nieuwquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Hebben jullie nog wat gekocht eigenlijk?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:48 schreef livelink het volgende:
De nummers die je nu draait ken ik wel, maar weet ik allemaal niet te benoemen.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Mijn cluppie heeft de landskampioen van de mat geveegd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:54 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon is naar een concert in Eindhoven. Dan moet hij met de nachttrein naar huis, wat een nachtbus is geworden vanwege werkzaamheden. En dan moet hij vervolgens van Utrecht CS naar huis fietsen nog 20 km.
Ik moet nog zien hoe en hoe laat hij thuiskomt.
Ik ken ze niet.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.dynamo-eindho(...)night-mainland-2024/
quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:56 schreef livelink het volgende:
Kijk, dit ken ik niet en weet ik daarom ook niet te benoemen.
Het is volgens mij meer een soort dj-night met emo-muziek of zo. Ik weet het ook niet precies. Ik ben niet heel blij met de hele onderneming, maar ja.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken ze niet.
Had ook hier wel mogen overnachten, maar dat is ook nog 55 minuten met de bus vanuit Eindhoven.
Hij heeft er zijn plezier in. Gun hem zijn pleziertje.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is volgens mij meer een soort dj-night met emo-muziek of zo. Ik weet het ook niet precies. Ik ben niet heel blij met de hele onderneming, maar ja.
Dat snap ik wel…. Ik dacht dat hij wel smaak had op muziekgebied, nu maak ik me zorgen…quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is volgens mij meer een soort dj-night met emo-muziek of zo. Ik weet het ook niet precies. Ik ben niet heel blij met de hele onderneming, maar ja.
Nee hoor. Hij heeft er niet eens zoveel mee.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij heeft er zijn plezier in. Gun hem zijn pleziertje.
Of schmickt hij zich ook?
Emo, mijn hemel, wat een sneu gedoe was dat destijds. Maar toen zat hij op de kleuterschool johquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, klopt. De vriend met wie hij gaat houdt van deze muziek en hij gaat vooral mee om hem een plezier te doen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat snap ik wel…. Ik dacht dat hij wel smaak had op muziekgebied, nu maak ik me zorgen…
Wallace collection dYdream
Klopt helemaal. Het is een soort revival. Maar hij houdt wel van punk en dat zit er ook wel bij geloof ikquote:Op zaterdag 20 april 2024 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Emo, mijn hemel, wat een sneu gedoe was dat destijds. Maar toen zat hij op de kleuterschool joh
quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat snap ik wel…. Ik dacht dat hij wel smaak had op muziekgebied, nu maak ik me zorgen…
Wallace collection daydream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |