Ik vond de bruiloft van Romy en Cemal heel mooi.quote:Op zondag 21 april 2024 08:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Kost af en toe een paar minuutjes
Meestal is het totaal oninteressant haha maar af en toe wel geinig om de laatste ontwikkelingen te volgen.
Ik vind het wel geinig hoor..quote:Op zondag 21 april 2024 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Pullup houdt nog steeds trouw een topic bij.
O nee zeker niet. Iedereen mag lekker doen wat hij of zo vindt.quote:Op zondag 21 april 2024 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel leuk om te kijken hoe het met die luitjes gaat, dat is toch niet zo gek....
ALs je het leuk vindt waarom niet. En voor users die het niet volgens op ista of X kunnen het in jou topic goed volgenquote:Op zondag 21 april 2024 08:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Kost af en toe een paar minuutjes
Meestal is het totaal oninteressant haha maar af en toe wel geinig om de laatste ontwikkelingen te volgen.
Goedemorgen..quote:Op zondag 21 april 2024 05:17 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooh dat heb ik niet meegekregen.... ik heb hier wel een foto zien staan van Cemal in een netpantyquote:Op zondag 21 april 2024 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond de bruiloft van Romy en Cemal heel mooi.
Jij bent er dan gelijk klaar mee.Snap ik ook wel.quote:Op zondag 21 april 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee zeker niet. Iedereen mag lekker doen wat hij of zo vindt.
Of het is apart dat zo'n Rowena helemaal in den Here is tegenwoordigquote:Op zondag 21 april 2024 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.quote:Op zondag 21 april 2024 08:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Nou dat is nog eens een lekker ontbijtje![]()
Ik heb hier ook de ontbijttafel klaarstaan maar dan een stuk minder uitgebreid
Die twee volg ik wel, een van de weinigequote:Op zondag 21 april 2024 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Guten morgen, sonnenschein..quote:
Ja meestal wel.quote:Op zondag 21 april 2024 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent er dan gelijk klaar mee.Snap ik ook wel.
O echt, net als Donny die is bekeerd tot de Islam hoorde ikquote:Op zondag 21 april 2024 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Of het is apart dat zo'n Rowena helemaal in den Here is tegenwoordigDat soort veranderingen zijn wel bijzonder
Die vliegt van NLP naar god.quote:Op zondag 21 april 2024 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Of het is apart dat zo'n Rowena helemaal in den Here is tegenwoordigDat soort veranderingen zijn wel bijzonder
Morguh Lojandaquote:Op zondag 21 april 2024 08:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Nou dat is nog eens een lekker ontbijtje![]()
Ik heb hier ook de ontbijttafel klaarstaan maar dan een stuk minder uitgebreid
Ja hij heeft echt een liefde voor die dieren. Dat is nu wel duidelijk geworden.quote:Op zondag 21 april 2024 08:52 schreef pullup het volgende:
Ruud die werd afgebrand omdat hij in de buurt kwam van 'de koeien' van dat melk smijtertje Isa met haar pompoenhoofd, en kijk nu eens
Nee die is compleet mislukt en leeft met en voor haar zoontje geloof ikquote:Op zondag 21 april 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij heeft echt een liefde voor die dieren. Dat is nu wel duidelijk geworden.
Zingt Isa nog steeds?
Wie is datquote:Op zondag 21 april 2024 08:56 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn grote vriend volg ik ook nog steeds.
[ afbeelding ]
Jeffrey Jaar van je leven.quote:
Daar heb je wel een punt, een RLS is niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 21 april 2024 08:55 schreef pullup het volgende:
Ik ben juist helemaal klaar met die modernere versies van de RLS TV shows.
Er gaat echt helemaal geen moeite meer in de casting, de verhaal lijnen zijn non existent, de bewoners saai en verdieping is er ook al niet.
En mocht er iets gebeuren dan krijg je een SL van enkele uren tot ze weer allemaal braaf zijn
Niet te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |