Dat is toch niet oké...quote:Op zondag 21 april 2024 07:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van de ene relatie gelijk in een andere storten.
Alles voor de fame.quote:Op zondag 21 april 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar waarom dan aan zo programma mee doen?
Iedereen ziet hoe domme lul of stomme trut je bent
Hoe je soms liegt en manipuleert dan trapt toch niemand meer in je verhalen in de buiten wereld
Ja daar snap ik ook geen bal van ... om met je smoeltje op tv te komen?.... ik vraag me ook af in hoeverre dit programma gescript wordt...quote:Op zondag 21 april 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar waarom dan aan zo programma mee doen?
Iedereen ziet hoe domme lul of stomme trut je bent
Hoe je soms liegt en manipuleert dan trapt toch niemand meer in je verhalen in de buiten wereld
Heel ver.quote:Op zondag 21 april 2024 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja daar snap ik ook geen bal van ... om met je smoeltje op tv te komen?.... ik vraag me ook af in hoeverre dit programma gescript wordt...
Daar lijkt het inderdaad wel opquote:Op zondag 21 april 2024 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles voor de fame.
Is tegenwoordig een soort van normaal.
Maar het merendeel denkt dat het echt is. Dan zet je jezelf toch voor lul neer op tvquote:Op zondag 21 april 2024 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja daar snap ik ook geen bal van ... om met je smoeltje op tv te komen?.... ik vraag me ook af in hoeverre dit programma gescript wordt...
Kijk dat programma nooit maar zag dat stukkie voorbij komen bij VIquote:Op zondag 21 april 2024 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vond vorige week deze wel mooi.
[ afbeelding ]
Kijk ze zitten dan.
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk maar sommige zal dat een worst zijn...quote:Op zondag 21 april 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het merendeel denkt dat het echt is. Dan zet je jezelf toch voor lul neer op tv
Niet gezien....quote:Op zondag 21 april 2024 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vond vorige week deze wel mooi.
[ afbeelding ]
Kijk ze zitten dan.
[ afbeelding ]
Het mooie was dat Sophie niks hoefde te doen,de andere dames aan tafel namen het over dat het bespottelijk was.De podcast is ook verwijderd.quote:Op zondag 21 april 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat programma nooit maar zag dat stukkie voorbij komen bij VI
Dat is toch in elke RLS nog steeds,Die Chelsea en een Gerrit bijv.Als ik maar op TV/belangstelling sta.En volgers krijg op Social Media.quote:Op zondag 21 april 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het merendeel denkt dat het echt is. Dan zet je jezelf toch voor lul neer op tv
quote:Op zondag 21 april 2024 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
Staat ook leuk op je CV,
Ze zetten het ook echt op hun Linkedin profiel.
Dit verzin ik niet, bij JVJL was er elke maand een manager.Stelde geen fluit voor maar een deelneemster nam dat mee in haar profiel.quote:
Dan spoor je toch niet...quote:Op zondag 21 april 2024 08:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit verzin ik niet, bij JVJL was er elke maand een manager.Stelde geen fluit voor maar een deelneemster nam dat mee in haar profiel.
Oooh ja.... dat is wel iets voor haar... ik heb toch wel vreselijk om Madeleine moeten lachen hoor...quote:
Dat mensen dat soort mensen willen volgen is mij ook altijd een raadselquote:Op zondag 21 april 2024 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is toch in elke RLS nog steeds,Die Chelsea en een Gerrit bijv.Als ik maar op TV/belangstelling sta.En volgers krijg op Social Media.
@pullup houdt nog steeds trouw een topic bij.quote:Op zondag 21 april 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mensen dat soort mensen willen volgen is mij ook altijd een raadsel
Ja ik zie het, waar hij de moed vandaan haalt vraag ik mij steeds afquote:Op zondag 21 april 2024 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Pullup houdt nog steeds trouw een topic bij.
Jij mod er zelfs een heel subtopic voorquote:Op zondag 21 april 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar het meeste loopt nog hequote:Op zondag 21 april 2024 08:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij mod er zelfs een heel subtopic voor
Kost af en toe een paar minuutjesquote:Op zondag 21 april 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar het meeste loopt nog he
Ik vind het knap dat je nog steeds alles up to date houdt over al die ex RLS sterretjes
Nou ik vind het wel leuk om te kijken hoe het met die luitjes gaat, dat is toch niet zo gek....quote:Op zondag 21 april 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |