Ik zeg al niets meerquote:
Hier is het al achter de rugquote:Op zondag 21 april 2024 06:55 schreef Frummelie het volgende:
Oooh nou gaan we het krijgen, Tim en Sara.... eerst nog even thee maken en broodjes uit de vriezer halen..
quote:Op zondag 21 april 2024 06:57 schreef FreshFruit het volgende:
Nu zit ik door jullie naar MAFS te kijken.
Leuk hè....quote:Op zondag 21 april 2024 06:57 schreef FreshFruit het volgende:
Nu zit ik door jullie naar MAFS te kijken.
Ik moest even een tussenstop maken katjes stonden te blèren wilden graag iets lekkers...quote:Op zondag 21 april 2024 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Wij zijn al bij de laatste aflevering
Hier is die nu afgelopen, weer een dag wachten![]()
Ik ga zo maar verder met The Affair, een mooie serie op Ziggo
O echt niet? Dat doet hij al vanaf het beginquote:Op zondag 21 april 2024 07:08 schreef Frummelie het volgende:
Ooh lucinda en Timothy slapen apart, dat wist ik niet....
Neej ..nah dat heb ik helemaal niet meegekregen...quote:Op zondag 21 april 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt niet? Dat doet hij al vanaf het begin
quote:Op zondag 21 april 2024 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej ..nah dat heb ik helemaal niet meegekregen...
Weet niet wat ik van hem moet vindenquote:Op zondag 21 april 2024 07:16 schreef Frummelie het volgende:
Jeahhh hij geeft z'n man cave op... skatje is het...
Erg hé... ik kijk meestal s'nachts rond een uur of 02.00 dan ben ik waarschijnlijk toch duf een mis ik iets...quote:
Het is een twijfel gevalletje... hij doet wel heel erg z'n best voor mijn gevoel maar ik vraag me wel een beetje af of het oprecht is.... het lijkt mij wel een eerlijke kerel...quote:
Blijkbaarquote:Op zondag 21 april 2024 07:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Erg hé... ik kijk meestal s'nachts rond een uur of 02.00 dan ben ik waarschijnlijk toch duf een mis ik iets...
Wat hebben al die lui toch isseusquote:Op zondag 21 april 2024 07:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is een twijfel gevalletje... hij doet wel heel erg z'n best voor mijn gevoel maar ik vraag me wel een beetje af of het oprecht is.... het lijkt mij wel een eerlijke kerel...
Tsja sommige mannen, en vrouwen net zo goed kunnen gewoon niet alleen zijn... ik snap daar ook geen bal van...quote:Op zondag 21 april 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat hebben al die lui toch isseus
Waarom aan iets beginnen als je e r nog niet klaar voor bent
Maar het klopt wel.quote:Op zondag 21 april 2024 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsja sommige mannen, en vrouwen net zo goed kunnen gewoon niet alleen zijn... ik snap daar ook geen bal van...
Van de ene relatie gelijk in een andere storten.quote:
Maar waarom dan aan zo programma mee doen?quote:Op zondag 21 april 2024 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsja sommige mannen, en vrouwen net zo goed kunnen gewoon niet alleen zijn... ik snap daar ook geen bal van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |