Jaaa jij ook al zoveel geliefden zien sterven in jouw armen? Unconditional love is echt genieten!quote:
Ik weet nog dat ik ontzet was dat ze lesbisch bleek.quote:
Wanneer ik dat nummer hoor zit ik weer als jong ventje in de woonkamer te spelen terwijl mijn broertje nog niet eens kan kruipen en pa nog haar hadquote:Op zaterdag 20 april 2024 00:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik ontzet was dat ze lesbisch bleek.
Nu ben ik wijzer...en nog steeds een lekker nummer!
quote:
Top lang niet gehoordquote:
quote:
Ja hoor. Geen voorloper meer, maar ik loop niet achter.quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Kun je nog meekomen met de muziek. Lekker flex.
Ik hou op zich niet van de muziek. Maar het ritme is wel aanstekelijk. Ik kende Joost Klein niet en heb dat stuk gabber zijn niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoor. Geen voorloper meer, maar ik loop niet achter.
Ben ook niet echt van dat soort muziek. Meer alternatieve gitaren. Maar af en toe best te pruimen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik hou op zich niet van de muziek. Maar het ritme is wel aanstekelijk. Ik kende Joost Klein niet en heb dat stuk gabber zijn niet meegemaakt.
Is dat belangrijk voor jou om te weten?quote:Op woensdag 24 april 2024 16:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoe omschrijf je jouw keuze in muziek?
Ja. Ik luister en begrijp ook harde muziek wel. Maar dit is voor mij redelijk extreem.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat belangrijk voor jou om te weten?
Voor mij nietquote:Op woensdag 24 april 2024 16:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Ik luister en begrijp ook harde muziek wel. Maar dit is voor mij redelijk extreem.
Beetje onnodige discussie wmbquote:Op woensdag 24 april 2024 16:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De muziek.....okay. Maar dat krijsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |