abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220860475
quote:
2s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:28 schreef Troel het volgende:

[..]
De rechtbank denkt daar anders over, ook vanwege het feit dat het maar gedurende korte tijd is geweest. En als gevangenisstraf inderdaad niets meer toevoegd, waarom dan iemand opsluiten die fysiek en mentaal zo zwak is? Ik snap de uitspraak wel.
Ik kan me toch ook niet aan de indruk onttrekken dat men mild is omdat Weski ‘ons soort mensen’ is. Waar we dan allemaal heel empathisch zijn voor hoe zwaar het allemaal wel niet geweest moet zijn voor deze misdadiger.

Advocaat Yousef is ook veroordeeld voor het doorspelen van berichten van Taghi en heeft 5,5 jaar cel gehad. Nu is dat een andere zaak en niet 1-op-1 te vergelijken, maar geloof niet dat er toen veel aandacht was voor wat een veroordeling met zijn reputatie deed.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 14:21:54 #252
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220861277
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:47 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Ik kan me toch ook niet aan de indruk onttrekken dat men mild is omdat Weski ‘ons soort mensen’ is. Waar we dan allemaal heel empathisch zijn voor hoe zwaar het allemaal wel niet geweest moet zijn voor deze misdadiger.

Advocaat Yousef is ook veroordeeld voor het doorspelen van berichten van Taghi en heeft 5,5 jaar cel gehad. Nu is dat een andere zaak en niet 1-op-1 te vergelijken, maar geloof niet dat er toen veel aandacht was voor wat een veroordeling met zijn reputatie deed.
Wellicht omdat die 'beste man' ook niet de staat van dienst had die Weski natuurlijk wel heeft.
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
pi_220958676
Weski en OM gaan niet in beroep.

https://www.nu.nl/misdaad(...)af-blijft-staan.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')