Ik merk het, ik ken dit niet zo goed dus fijn dat iemand een serieuze reactie geeft!quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
En nu ga ik jullie verlaten, zodat jullie het weer over serieuze zaken kunnen hebben!
quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Morgen dagje naar Utrecht, zondag een dagje met mezelf
Nu zo de was ophangen en iets lekkers fixen.
En ik dan?quote:
* greysbones stopt mond vol.. aahhhh net opquote:
Kreng.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones stopt mond vol.. aahhhh net op
Alle vrouwen hier willen mij krenken vandaag. En dat is niet eerlijk, o nee.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ale vrouwen hier willen mij krenken vandaag. En dat is niet eerlijk, o nee.
Zo te zien kom ik op het juiste moment binnenvallen, want ook voor jou hebben we een oplossing!quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle vrouwen hier willen mij krenken vandaag. En dat is niet eerlijk, o nee.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo te zien kom ik op het juiste moment binnenvallen, want ook voor jou hebben we een oplossing!
[ afbeelding ]
Jullie vrouwen hebben mij diep teleur gesteld ik weet niet of het nog goed komt.quote:
Ik kan je vertellen dat mannen ook teleurstellenquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben mij diep teleur gesteld ik weet niet of het nog goed komt.
Alleen Roger Moore was een ridder net zoals Clint Eastwood een cowboy was.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet te verwarren met de moraal ridders
quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben mij diep teleur gesteld ik weet niet of het nog goed komt.
quote:hmmmmms zo jammer weer dit, waarom is iedereen hier altijd uit op drama? ik ga het nu toch niet vertellen, tuurlijk zit er een heel verhaal achter. en ok heb er geen last meer van nu, maar heeft me aardig gekwetst want was echt verliefd, en dat is het enige wat ik er nu op zeg. terug naar onderwerp graag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |