De enige die het had mogen zeggen is Australië in 2019.quote:Op zondag 21 april 2024 19:34 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, dit dus.
Wanneer was de laatste keer dat een land won dat van te voren riep dat ze een N0G NoOiT VeRTo0nD Op H3t SoNGFe$tiV4L!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-act hebben? Zijn wij nu het nieuwe Griekenland?![]()
Ik heb nu wel een beetje zoiets van Meit, hou ajb even je mond.(nahja eigenlijk niet, want dit zorgt idd voor slapeloze nachten, gespeculeer om topics vol mee te spammen, dus lets go
)
Joost is een groot twijfelgeval voor de jury maar tegelijkertijd Nemo ook wel voor de televote denk ik, helemaal omdat hij vroeg moet in de semi. Vandaar denk ik het grote verschil hier nog.quote:Op zondag 21 april 2024 19:15 schreef Arcee het volgende:
Who will win Semi-final 2?
1 Netherlands Joost Klein - Europapa
56% 1.36 1.33 1.37 1.33 1.36 1.5 1.4 1.35 1.4 1.33 1.37
2 Switzerland Nemo - The Code
18% 4 5 4 3.75 6 3 4 3.75 3.5 5.8 6.2
Ik vind die grote voorsprong van Joost hier op Nemo toch wel opvallend. Voor de finale staat Nemo ruim voor Joost.
Dat kan alleen als de wedkantoren maar weinig vertrouwen hebben in Joost z'n kansen voor de jury.
Australië 2019 was wel echt knap gedaanquote:Op zondag 21 april 2024 19:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
De enige die het had mogen zeggen is Australië in 2019.maar ja je krijgt nu wel al snel ‘iS dAt HeT?!?!!!’ reacties als het wat tegenvalt, maar weet niet of dat echt invloed heeft uiteindelijk.
Ach, het zal vast wel leuk worden. "Nog nooit vertoond" of "mensen gaan het niet geloven", dat natuurlijk niet. Alles is al een keer gedaan. Ik zie Gover Meit meer als een soort circusdirecteur, "dames en heren, wat u nu gaat zien gaat alle verbeelding te boven!" Half serieus, half trollen. Zoals eigenlijk alles wat Joost en z'n team doen (en wat veel van die chagrijnige Eurofans niet begrijpen).quote:Op zondag 21 april 2024 20:03 schreef grazz het volgende:
[..]
Australië 2019 was wel echt knap gedaanmaar idd zullen toch wel alleen de fans zijn die daar over gaan piepen. De kijker krijgt dat niet mee.
Mijn eerste reactie was ook, waar heb ik dit eerder gehoord? En vaak viel het dan toch wel tegen, dus ik probeer even met beide voeten de op grond te blijven staan, voorlopig. Dat moet tot aan de repetities nog wel lukken
Is bv 'in een LED screen stappen' al eens gedaan?quote:Op zondag 21 april 2024 21:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach, het zal vast wel leuk worden. "Nog nooit vertoond" of "mensen gaan het niet geloven", dat natuurlijk niet. Alles is al een keer gedaan. Ik zie Gover Meit meer als een soort circusdirecteur, "dames en heren, wat u nu gaat zien gaat alle verbeelding te boven!" Half serieus, half trollen. Zoals eigenlijk alles wat Joost en z'n team doen (en wat veel van die chagrijnige Eurofans niet begrijpen).
Het is niet per se dat mensen het niet begrijpen, het moet je humor zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 21:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach, het zal vast wel leuk worden. "Nog nooit vertoond" of "mensen gaan het niet geloven", dat natuurlijk niet. Alles is al een keer gedaan. Ik zie Gover Meit meer als een soort circusdirecteur, "dames en heren, wat u nu gaat zien gaat alle verbeelding te boven!" Half serieus, half trollen. Zoals eigenlijk alles wat Joost en z'n team doen (en wat veel van die chagrijnige Eurofans niet begrijpen).
Bookmakers hedgen natuurlijk ook.quote:Op zondag 21 april 2024 19:15 schreef Arcee het volgende:
Who will win Semi-final 2?
1 Netherlands Joost Klein - Europapa
56% 1.36 1.33 1.37 1.33 1.36 1.5 1.4 1.35 1.4 1.33 1.37
2 Switzerland Nemo - The Code
18% 4 5 4 3.75 6 3 4 3.75 3.5 5.8 6.2
Ik vind die grote voorsprong van Joost hier op Nemo toch wel opvallend. Voor de finale staat Nemo ruim voor Joost.
Dat kan alleen als de wedkantoren maar weinig vertrouwen hebben in Joost z'n kansen voor de jury.
Ik bedoel jou niet hoorquote:Op zondag 21 april 2024 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is niet per se dat mensen het niet begrijpen, het moet je humor zijn.
Ik vind Govert niet veel aan en ben niet bepaald een chagrijnig persoon.Joost vind ik wel leuk maar qua interviews leuker dan bij optredens. Gewoon een kwestie van smaak.
Nog steeds verwacht en hoop ik ergens op een mooie mix tussen strak gelikt optreden en een hysterische Joost. Trust the process.![]()
En een molen.
Ja vorig jaarquote:Op zondag 21 april 2024 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Is bv 'in een LED screen stappen' al eens gedaan?
Wat een saaie ace of base ripp offquote:Op zondag 21 april 2024 22:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja vorig jaar
Al was dat een beetje ok? We zien wel dat je dat niet bent.
Sergey Lazarus komt met scream en you are the only one in de buurt.quote:Op zondag 21 april 2024 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Is bv 'in een LED screen stappen' al eens gedaan?
Veel feestjes op zaterdag natuurlijkquote:Op zondag 21 april 2024 22:16 schreef Em31 het volgende:
Blijft grappig hoe vaak Europapa elke week op zaterdag gestreamd wordt. Zakt de hele week naar beneden en dan in het weekend weer over een half miljoen.
[ x ]
Ook wel knap hoe het bovenaan blijft staan. Ik had wel verwacht dat Italië er misschien weer overheen zou gaan, maar tot nu toe blijft Joost er steeds nog ruim voor. Leuk!quote:Op zondag 21 april 2024 22:16 schreef Em31 het volgende:
Blijft grappig hoe vaak Europapa elke week op zaterdag gestreamd wordt. Zakt de hele week naar beneden en dan in het weekend weer over een half miljoen.
[ x ]
We hebben ook nog die Azerbeidzjani gehad met zijn laserhartoperatiequote:Op zondag 21 april 2024 22:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Sergey Lazarus komt met scream en you are the only one in de buurt.
Of Moldavië met die deurtjes.
In een Led screen stappen kan denk ik niet met het standaard aanwezige scherm, dan zul je zelf al schermen mee moeten gaan nemen. Wordt een dure aangelegenheid.
Sergey Lazarev en Tamara van Noord-Macedonie die in 2019 eigenlijk dezelfde staging hadden met die projecties van zichzelfquote:Op zondag 21 april 2024 22:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Sergey Lazarus komt met scream en you are the only one in de buurt.
Of Moldavië met die deurtjes.
In een Led screen stappen kan denk ik niet met het standaard aanwezige scherm, dan zul je zelf al schermen mee moeten gaan nemen. Wordt een dure aangelegenheid.
Dat dacht ik inderdaad ook een tijdje, dat het misschien niet vol te houden was. Positief verrast en het zijn alsnog zo’n 160.000 streams buiten NL&België. Je zou toch denken dat het wel iets moet zeggen.quote:Op zondag 21 april 2024 22:37 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ook wel knap hoe het bovenaan blijft staan. Ik had wel verwacht dat Italië er misschien weer overheen zou gaan, maar tot nu toe blijft Joost er steeds nog ruim voor. Leuk!
Ik hou toch maar een slag om de arm, S10 leek ook zo lekker te gaan met de streams en dat leverde uiteindelijk ook maar heel weinig op in de televotequote:Op zondag 21 april 2024 23:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad ook een tijdje, dat het misschien niet vol te houden was. Positief verrast en het zijn alsnog zo’n 160.000 streams buiten NL&België. Je zou toch denken dat het wel iets moet zeggen.
Je kunt het jezelf dus ook enorm moeilijk makenquote:Op zondag 21 april 2024 21:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie een aantal reacties met Australië 2019. Maar volgens mij de laatste keer dat we iets nieuws zagen was Ierland in 2021. Helaas in een zeer slechte uitvoering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |