Dat vraag ik me dus ook afquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:59 schreef Kamelenteen het volgende:
Hoe komt die toko aan je moeders rekeningnummer?
Via de telefoon, ze zal echt wel door ze gebeld zijn. Zo'n telefoontje blijft je alleen geen jaren bij.quote:
Ah ok, maar dan heet het geen storneren meer. Ik doelde even op het begrip.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:31 schreef Gobledygook het volgende:
[..]
Niet als je een Melding Onterechte Incasso procedure opstart. Dan is de termijn 13 maanden als blijkt dat de machtiging niet geldig is.
Blijkbaar had mijn moeder telefonisch contact gehad, maar een verkeerd mail adres opgegeven. Dus alle mails kwamen niet aan. Ze beweerden dat ze daarna nog eens telefonisch contact hebben gehad om het abonnement te bevestigen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:25 schreef Gia het volgende:
[..]
We zijn inmiddels 7 weken verder? Zijn er nog ontwikkelingen? Of hoe is dit afgelopen?
Vermoedelijk, anders is het praktisch onmogelijk om te incasseren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:17 schreef ZarB het volgende:
Maar ze heeft in dat telefoongesprek dus wel haar rekeningnummer gegeven? In ieder geval iets om met haar te bespreken dat dat geen goed idee is.
Via darkweb is alles te koop.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:18 schreef baskick het volgende:
[..]
Vermoedelijk, anders is het praktisch onmogelijk om te incasseren.
Ja, alles kan. TS zou de eventuele opname op kunnen vragen (AVG-inzageverzoek). Kan ook prima dat dat er niet (meer) is, natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:45 schreef Inbox het volgende:
[..]
Via darkweb is alles te koop.
En dat telefonische cont(r)act, daar moeten vast wel een opname van zijn, toch?
Ja blijkbaar rekeningnummer en een mail adres dat niet klopt. Waarschijnlijk zijn daar mails naar toe gestuurd met mogelijkheid tot opzegging. Maarjaquote:Op woensdag 12 juni 2024 16:17 schreef ZarB het volgende:
Maar ze heeft in dat telefoongesprek dus wel haar rekeningnummer gegeven? In ieder geval iets om met haar te bespreken dat dat geen goed idee is.
Bovendien heeft die toko niks zwart op wit dus? Zou iig melding maken bij radar o.i.d.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |