Nee tuuk nietquote:
Jij vindt zelfs een hondendrol grappig.quote:
Ik heb gewoon een andere (bovengmiddelde) vorm van humorquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij vindt zelfs een hondendrol grappig.
Waarom laat je humeur te wensen over eigenlijkquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij vindt zelfs een hondendrol grappig.
Nein.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:53 schreef opgebaarde het volgende:
Valt er over die zes weken te onderhandelen?
Anders komt m'n dreigement zo zwakjes overquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom laat je humeur te wensen over eigenlijk
Het is een prachtige dag
Gewoon naar boven onderhandelen! 6 weken niet goed? Hier heb je er 12. Dat is nog eens onderhandelen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Anders komt m'n dreigement zo zwakjes over
Fairquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Anders komt m'n dreigement zo zwakjes over
Ik niet, het is nog geen vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:19 schreef Plompzakker het volgende:
Wie durft er een lemming van dit topic te maken?
#doesliefquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:37 schreef yvonne het volgende:
Ik ben keisjagrijnig en ban je dus meteen voor 6 weken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben haske bang voor yvonne ..jeweetogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:46 schreef Gibson88 het volgende:
Bluf dat je' m opent!
Tot ooit GibsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Zo heb ik het het liefst.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
Slalommen tussen de landmijnen dit topic
Dif telt niet. Net zo min als lemingquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Eigenlijk....
Is dif een lemming van FlippingCoin in FB / Wanneer maken mensen FOK! moedwillig kapot?.
Ooit van saffraan gehoordquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:08 schreef Zoon_John het volgende:
wacht een lap bouwgrond is onbetaalbaar
quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:14 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nee ik leef nog. @:yvonne was mij genadig
Nice one.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:08 schreef Zoon_John het volgende:
Kreeg ik maar leemspam, dan kon ik mijn eigen huisje bouwen... Oh wacht een lap bouwgrond is onbetaalbaar
Wat zwakquote:
Kusjekroelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |