Precies vanaf Koningsdag warmer.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:00 schreef Bocaj het volgende:
Volgende week ook nog koud maar daarna duidelijk warmer!![]()
Eerst maar eens zien.
Tja, dan is daarna alleen de rommel over die echt niemand meer wil.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of je ligt in bed en slaapt omdat je net thuis bent van Koningsnacht.
Zijn daar filmpjes van?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tot op m'n onderbroek werkelijk. Gadverdamme. Het leek wel een wasstraat.
Van mijn onderbroek?quote:
Je mag de volgende keer wel een dagje meelopen op mijn werk dan kun je het van dichtbij zienquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Ik had me eerlijk gezegd meer op zoiets verheugd:
[ afbeelding ]
Lange termijn neigt vaker naar de normaal gemiddeld.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:05 schreef aloa het volgende:
De GFS pluim is niet verkeerd richting mei. Veel slechter dan momenteel kan ook niet denk ik.
[ afbeelding ]
Nouja, die staan iig op 15+, we moeten ergens beginnen zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lange termijn neigt vaker naar de normaal gemiddeld.
Ben ik wel benieuwd hoe je morgen gaat noemen dan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Normaliter kan ik een dag als vandaag wel waarderen, maar het voelt nu wel een beetje aan als natrappen
Dat kan ik niet verwoorden zonder mezelf een ban te geven.quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd hoe je morgen gaat noemen dan.
We moeten positief blijven. Stijgende tendens is goed.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:05 schreef aloa het volgende:
De GFS pluim is niet verkeerd richting mei. Veel slechter dan momenteel kan ook niet denk ik.
[ afbeelding ]
Ik zou die mensen van het KNMI willen adviseren bij mij uit de buurt te blijvenquote:
Weer terug uit Mallorca kerel?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:32 schreef INViCTuS het volgende:
ook april te nat. Komende week gaat de treurnis verder
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |