En andersom.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:19 schreef sturmpie het volgende:
het is natuurlijk ondenkbaar dat Rusland VS zou aanvallen.
Het was geen ontdekking voor mij. Maar jij mag het waarderen want ik gok dat je net als een groot deel van de Amerikanen geen benul had.quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Sorry, ik was wat melancholisch, TS heeft zelf onderzoek gedaan en dat moeten we waarderen
De meeste Russen ook niet want die schrikken van NAVO aan hun grensquote:Op donderdag 18 april 2024 23:24 schreef Za het volgende:
[..]
En andersom.
Maar ze liggen wel op een steenworp afstand van elkaar.
Ik las dat de meeste Amerikanen zich hier niet van bewust zijn.
https://www.wsj.com/video(...)C7-A236-C7F1046D346Equote:Op vrijdag 19 april 2024 01:28 schreef sp3c het volgende:
De meeste Russen ook niet want die schrikken van NAVO aan hun grens
quote:Op vrijdag 19 april 2024 01:04 schreef Za het volgende:
[..]
Het was geen ontdekking voor mij. Maar jij mag het waarderen want ik gok dat je net als een groot deel van de Amerikanen geen benul had.
Graag gedaan.
Dit kreeg ik inderdaad in groep 7 of 8quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]dat is toch topografische basiskennis of heb jij niet op de basisschool gezeten?
Polen en Litouwen ook, niet te vergeten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:52 schreef dick_laurent het volgende:
Rusland deelt tevens een grens met Noorwegen, en Noord Korea. Maar goed, who cares.
Er schijnen heel weinig dodo's in Alaska te zijnquote:
Je gezeur begint vervelend te worden, wanneer begint het schelden?quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
dat is toch topografische basiskennis of heb jij niet op de basisschool gezeten?
quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:50 schreef Za het volgende:
[..]
Je gezeur begint vervelend te worden, wanneer begint het schelden?
[ afbeelding ]
Een echte heer met een goede opleiding.
Lol! Deze post van @SnodeSnuiter ga ik opzoeken en likenquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:50 schreef Za het volgende:
[..]
Je gezeur begint vervelend te worden, wanneer begint het schelden?
[ afbeelding ]
Een echte heer met een goede opleiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |