Klopt, Jiskefet afleveringquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:42 schreef Eagles89 het volgende:
Zojuist de uitzending van 19 maart teruggekeken, maar dit zijn toch wel een van de domste deelnemers aan het programma van de laatste jaren zeg. Hopeloos naief, volgens mij nog nooit eerder in Spanje geweest, een huis gekocht en een aanbetaling van 45k gedaan zonder enige dubbele check dat de financiering wel gaat lukken, bij meerdere banken idealiter. Vervolgens blunder twee door een huis (te duur ook) te kopen waar het zwembad lek van is, alle electra niet goed is aangelegd, lekkages, inboedel die niet klopt, etc etc. En je nadat je net 45k hebt gedropt nog zorgen maken of je savonds wel ergens kan slapen terwijl je daar het beste hotel van dat gehucht voor nog geen 50 euro per nacht hebt. Vermakelijk om te kijken maar ook wel erg triest hoor. Die vrouw leek al op het moment van koop diep ongelukkig te zijn, en bleef dat gedurende de hele aflevering ook. Die past daar helemaal niet in Spanje.
Waarom niet? Ze hebben het netjes opgeknapt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 00:21 schreef golfer het volgende:
Geen hond die daar als toerist naartoe gaat.
Nou, veel plezier daar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Waarom niet? Ze hebben het netjes opgeknapt.
Als de natuur mooi is, en je kunt er in de buurt wat eten en naar de supermarkt is voldoende voor ons.
Je geeft geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, veel plezier daar.
Laat je weten hoe het was?
Het is absoluut geen toeristisch of aantrekkelijk gebied daar in de voormalige DDR.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:45 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Je geeft geen antwoord op mijn vraag
Zoals ik al zei: het ligt er aan waar je naar op zoek bent, als je opzoek bent naar eindeloze bossen, rust en natuur is het daar goed toeven.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is absoluut geen toeristisch of aantrekkelijk gebied daar in de voormalige DDR.
Smullen weerquote:Op woensdag 9 april 2025 13:43 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
In Het Roer Om zien we hoe pleegzussen Babet en Annemarie een B&B willen openen in Lillesand, een kustplaats in Noorwegen. Het leven is er duur, dus ze moeten eerst een baan zoeken. Als hun spaargeld opraakt, raakt hun droom steeds verder uit beeld.
Niet verantwoord om omhoog proberen te rijden.... maar met auto zonder winterbanden naar Noorwegen is dat wel?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:39 schreef Dutch_view het volgende:
Met rokende koppeling en gladde banden de besneeuwde helling op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |