Ik gok dat het verkocht is danquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:03 schreef koemleit het volgende:
een van de mooiere afleveringen. En zoveel denken waarvan je zegt hoe dan? en wat is je plan?
ze hebben nu nog 50.000 euro schuld bij de aannemer? 10.000'en geleend van een vriend in Nederland.
Hoe ga je dat terugverdienen? er liep daar een hele berg personeel. En het enige dat je het is een zwembad vol met locals, die nu daar hun biertje drinken ipv in de lokale bar.
Daar ga je dat Hotel niet van kunnen runnen, en stel er komen toeristen, die hebben een heel zwembad vol zuipende locals?
Ik snap echt niet waarom ze dat hotel, daar neer hebben gezet. Maar het zou ook niet voor het eerst zijn dat ik ergens niks in zie, maar dat het toch goed gaat lopen.
Ben wel echt benieuwd hoe ze er over 1 a 2 jaar bij zitten.
Dit is toch onverkoopbaar? Ze hebben er voor meer dan een half miljoen ingestoken, en niemand wil er slapen. Ik ben echt echt benieuwd hoe dit verder gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op moment dat eigenaar overlijd begint het erfenisverhaal wat lang kan duren maar opeens snel ging en weduwe opeens weg, beetje vaag.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:06 schreef Dutch_view het volgende:
Verkoper overleden en de weduwe is met de noorderzon vertrokken, gaat lekker zo
Zag geen aansluitingen water, stroom, septic dan is het een normaal bedrag. Lelijke plek ookquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:33 schreef DWMLion het volgende:
Hoop wel dat ze de kosten van de campeerplek hebben opgeschroefd want voor ¤12,50,- moet je heel wat campinggasten ontvangen...
Na 25 jaar Ik Vertrek zou je denken dat mensen een aantal zaken checken zoals stroom, water. Dat zwembaden slecht zijn is ook bijna een standaard, evenals de pompen. Bouwinspectie kost misschien paar honderd euro extra maar wel handig als je geen kennis hebt. Vraag me ook af hoe ze huizen zoeken, huis 1 en 2 liggen zo 400 km van elkaarquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:30 schreef golfer het volgende:
Keihard opgelicht.
Eigenlijk wel zielig, maar ook oerdom om zaken vooraf niet goed te controleren.
Ook bekend verhaal, lokale directeur zegt geen probleem, hoofdkantoor ziet wel een probleem. Als je serieus iets wilt kopen check alles en huur iemand in die project begeleid, vaak een gestor in Spanje. Advocaten rekenen per uur en maakt ze weinig uit of het lukt allemaal. Vergunningen zijn normaal persoonsgebonden, dus iets overnemen betekend nieuwe vergunning aanvragen met grote kans dat deze geweigerd word, vandaar ook dar banken het niet vertrouwen of er inkomsten uitkomenquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:58 schreef Dutch_view het volgende:
Maar ook gewoon die financiering van die camping die ze wilden kopen eerst. Volgens de bankdirecteur allemaal geen probleem, een lening van ¤450.000. Lang verhaal kort: financiering lukt niet en die aanbetaling van ¤ 45.000 zijn ze kwijt.![]()
Ja dat is heel erg, maar ook heel erg naïef. Maar ook heel mooi als leedvermaak voor zo'n programma. Want als kijker smul ik daar stiekem wel van.![]()
![]()
![]()
Dit seizoen van Het roer om vind ik stukken beter / leuker dan Ik vertrek waar mij wat teveel "Kumbaya" figuren in zaten.
Ze hebben vast op feesboek gestaan die huizenquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:43 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Na 25 jaar Ik Vertrek zou je denken dat mensen een aantal zaken checken zoals stroom, water. Dat zwembaden slecht zijn is ook bijna een standaard, evenals de pompen. Bouwinspectie kost misschien paar honderd euro extra maar wel handig als je geen kennis hebt. Vraag me ook af hoe ze huizen zoeken, huis 1 en 2 liggen zo 400 km van elkaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |