Het is Portugal en geen Spanje.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:22 schreef hondonspain het volgende:
Leuk chaotisch stel, wel jammer dat ze na 1.5 jaar ofzo nog steeds Nederlandse kentekens hebben wat dus niet mag en vergunningen zijn ook niet echt aangevraagd vrees ik
Blijkbaar hebben ze geld zat en heb je de erfbelasting meegenomen in je berekeningquote:Op donderdag 5 september 2024 22:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Naja kijk alleen al naar het huis wat ze hadden van ouders na erfenis, dat was minstens 6 ton.
Daarnaast hadden ze vermoedelijk zelf ook al eigen woning verkocht en gespaard voor aanschaf van eerste 2 huizen.
Al om al verwacht ik wel dat ze 500k hebben uitgegeven tot zo ver.
Een stel wat geen kinderen heeft en van die leeftijd is heeft tal van jaren kunnen sparen, met dubbel inkomen kan je makkelijk 2000 euro per maand wegleggen als het niet meer is afhankelijk van baan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 07:38 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze geld zat en heb je de erfbelasting meegenomen in je berekening
Huis is volgens mij pas mei 2024 verkocht in nl. En eerst hadden ze plannen om in nl zelf nieuw te bouwen volgens de tekst van de makelaar.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Naja kijk alleen al naar het huis wat ze hadden van ouders na erfenis, dat was minstens 6 ton.
Daarnaast hadden ze vermoedelijk zelf ook al eigen woning verkocht en gespaard voor aanschaf van eerste 2 huizen.
Al om al verwacht ik wel dat ze 500k hebben uitgegeven tot zo ver.
Kan en mag gewoon hoor, het risico is beperkt.quote:
Net gekeken, het is nog Castelo Branco, maar meer dan een uur rijden bij ons vandaan. Mooie omgeving, we zijn daar een keer vakantie geweest in de buurt. Alleen te veel risico op bosbrand in die omgeving (de branden van 2017 met meer dan 80 slachtoffers waren bij Pedrogão Grande).quote:Op donderdag 19 september 2024 23:05 schreef golfer het volgende:
Wij kijken nu terug.
@:managarm Portugal
Ben benieuwd hoe ze aan gasten gaan komenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:43 schreef Dutch_view het volgende:
Best veel geld voor een hotel daar, lijkt me nog vrij simpel gebouwd
Hopelijk stort de boel niet in![]()
Maar blijkbaar niet vanavond, want in de TVgids staat dat een politie-agente en een brandweerman in Spanje op zoek gaan naar een camping...quote:
die komen volgende weekquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet vanavond, want in de TVgids staat dat een politie-agente en een brandweerman in Spanje op zoek gaan naar een camping...
Aha. Ik vond het al raar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:07 schreef Nizno het volgende:
die komen volgende week
geen idee waarom tvgids.nl de tip van volgende week boven de informatie van vandaag zet
[ afbeelding ]
Bij mij in de digitale gids van KPN staat ook dat het vervolg vanavond is. Ik zit er iig klaar voor.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha. Ik vond het al raar.
Dus toch eerst die vervolguitzending van vorige week.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |