Sterker nog, zolang er een EU-land is dat het aanbiedt, kun je het hier daarmee ook kijken.quote:Op zondag 21 april 2024 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zolang F1TV nog in NL blijft als onafhankelijke manier om F1 te kijken, is er nog niets aan de hand.
Daarom. Ik blijf het ook doen zoquote:Op zondag 21 april 2024 22:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sterker nog, zolang er een EU-land is dat het aanbiedt, kun je het hier daarmee ook kijken.
Canal+ en Talpa hold my moneyquote:Op zondag 21 april 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben al helemaal klaar voor het nieuws dat Viaplay de bankzaken niet rond krijgt en dat het toch naar Ziggo gaat. De geruchten dan uiteraard.
Ik zie dat niet gebeuren eerlijk gezegd.quote:Op zondag 21 april 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben al helemaal klaar voor het nieuws dat Viaplay de bankzaken niet rond krijgt en dat het toch naar Ziggo gaat. De geruchten dan uiteraard.
quote:Op zondag 21 april 2024 22:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie dat niet gebeuren eerlijk gezegd.
I knowquote:
Sowieso gaat er echt niks aan de hand zijn. Het blijft sowieso gewoon op legale manier te kijken in Nederland, en dat is natuurlijk met afstand het belangrijkste. De rest, wat betreft wie welke voorkeuren heeft, is meer een luxeprobleemquote:Op zondag 21 april 2024 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zolang F1TV nog in NL blijft als onafhankelijke manier om F1 te kijken, is er nog niets aan de hand.
https://www.nu.nl/economi(...)-prijsverhoging.htmlquote:Viaplay verhoogt de prijs van een maandabonnement met 12,5 procent. Dat heeft de streamingdienst aan abonnees laten weten.
De nieuwe prijs gaat in vanaf de eerste betaling na 22 mei. Het bericht over de prijsverhoging valt samen met het nieuws dat Viaplay de komende jaren de Formule 1 blijft uitzenden.
Daarvoor zou de streamingdienst naar verluidt zo'n 45 miljoen euro per jaar moeten betalen. Onlangs sloot Viaplay een samenwerkingsovereenkomst met Talpa, waardoor een deel van het aanbod van Viaplay te zien is op Viaplay TV (voorheen SBS9).
Viaplay maakte vorig jaar bekend te reorganiseren omdat de financiële resultaten onder druk stonden. Het platform trok zich helemaal terug uit een aantal landen en besloot zich te focussen op de thuismarkt in Scandinavië en Formule 1-minnend Nederland.
Volgende bericht:quote:Op maandag 22 april 2024 09:16 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)-prijsverhoging.html
Dit zagen we natuurlijk helemaal niet aankomen..
Wie neemt er dan ook een maandabonnement?quote:Op maandag 22 april 2024 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende bericht:
"Abonnees zeggen massaal Viaplay op na prijsverhoging."
Ik denk heel veel mensen.quote:Op maandag 22 april 2024 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie neemt er dan ook een maandabonnement?
Dat is dan niet zo handig.quote:Op maandag 22 april 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk heel veel mensen.
Om dat in de praktijk niet te doen.quote:Op maandag 22 april 2024 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende bericht:
"Abonnees zeggen massaal Viaplay op na prijsverhoging."
Dit was ook al in februari bekend, neem een jaarabbonement want de maandprijzen gaan omhoog was het advies van Viaplay toen, maar voor sommige mensen is het opeens weer nieuws.quote:Op maandag 22 april 2024 10:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Om dat in de praktijk niet te doen.
is ook al vaker in het topic voorspelt.quote:Op maandag 22 april 2024 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit was ook al in februari bekend, neem een jaarabbonement want de maandprijzen gaan omhoog was het advies van Viaplay toen, maar voor sommige mensen is het opeens weer nieuws.
Dat wisten we vorige week al.quote:Op maandag 22 april 2024 09:16 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)-prijsverhoging.html
Dit zagen we natuurlijk helemaal niet aankomen..
Nee.quote:Op maandag 22 april 2024 10:03 schreef Sorella het volgende:
Dus in mei gaat viaplay naar 17,95 en daarna komt er weer 12,5% boven op, lees ik dat nu goed ?
Alleen was een jaarabonnement niet meer mogelijk voor bestaande abonnees.quote:Op maandag 22 april 2024 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit was ook al in februari bekend, neem een jaarabbonement want de maandprijzen gaan omhoog was het advies van Viaplay toen, maar voor sommige mensen is het opeens weer nieuws.
Volgens mij wel, ik heb er zelfs een mail over gekregen. Na het eerste jaar moest ik een nieuw account maken met een ander e-mail adres maar dat was dit keer niet nodig.quote:Op maandag 22 april 2024 12:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen was een jaarabonnement niet meer mogelijk voor bestaande abonnees.
Ik heb eind februari nog een jaarabonnement afgesloten als bestaand abonnee.quote:Op maandag 22 april 2024 12:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen was een jaarabonnement niet meer mogelijk voor bestaande abonnees.
Apart, ik heb alleen een mail gekregen dat het automatisch werd overgezet naar een maandabonnement. En als ik dat niet wilde, moest ik mijn abonnement opzeggen. Niets over verlengen van het jaarabonnement.quote:Op maandag 22 april 2024 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik heb er zelfs een mail over gekregen. Na het eerste jaar moest ik een nieuw account maken met een ander e-mail adres maar dat was dit keer niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |