Er is geen prijs ala bordspel maar we kunnen altijd een Nostradamus doenquote:Op donderdag 18 april 2024 16:00 schreef NailQueen het volgende:
Komt er dit jaar eigenlijk nog een Nostradamus op het forum?
Ik kan er nog steeds niet bij dat men dacht dat het verstandig was om Israël mee te laten doen. Los van aan welke kant je staat. Het is wat mij betreft onverantwoord om het festival (extra) vatbaar te maken voor aanvallen.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:19 schreef NailQueen het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)-ooit-in-zweden.html
Hier wordt je toch niet vrolijk van
Ik snap ergens wel dat het voor een deel van de Israëlische delegatie voelt alsof ze dan "gestraft" worden voor 7 oktober, wat op zichzelf staand een terechte afweging zou zijn. Alleen is er daarna zoveel geëscaleerd en is Israël ook niet van onbesproken gedrag dat het objectief gezien beter zou zijn als ze zelf hadden aangeboden dit jaar gewoon uit te zitten.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:53 schreef Em31 het volgende:
En dat Israël zelf ook niet denk, misschien niet het allerbeste idee om Zweden hiermee op te zadelen.. het is ook niet dat ze zelf nou zo’n geweldig leuke tijd gaan hebben.
Nu is het ESF denk ik elk jaar wel een heel interessant evenement voor gekkies om een aanslag te plegen, maar de druk is er nu wel extra op gezet.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet bij dat men dacht dat het verstandig was om Israël mee te laten doen. Los van aan welke kant je staat. Het is wat mij betreft onverantwoord om het festival (extra) vatbaar te maken voor aanvallen.
Maar kennelijk staat veiligheid niet voorop.
Ja ik postte het net al in d'r eigen topic, maar zo lijkt de lol er voor haar toch al wel helemaal van af. Zit dit jaar gewoon uit en kom volgend jaar terug als alle gemoederen hopelijk bedaard zijn...quote:Op donderdag 18 april 2024 23:14 schreef Greys het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Israëlische deelneemster 'mag' hotelkamer niet verlaten in Malmö.
Ik hoop idd okk dat ze het toch maar laten zitten en dat Malmö dat hele veiligheidscircus kan verminderen want je mag straks bv ook nergens met een tas komen. Ook niet met een klein tasje. Niet in de Arena, niet in de Village, nergens. Hoe dan. Wat een gedoe joh.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik postte het net al in d'r eigen topic, maar zo lijkt de lol er voor haar toch al wel helemaal van af. Zit dit jaar gewoon uit en kom volgend jaar terug als alle gemoederen hopelijk bedaard zijn...
Of een pakezel!quote:Op donderdag 18 april 2024 23:34 schreef Cee het volgende:
Ik neem gewoon een vouwkrat mee, er staat niks over vouwkratten.
Kan ze Spaans?quote:Op donderdag 18 april 2024 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet, red het financieel helaas niet dit keer.
Cee wel!
Om je kenniskring te vergroten dan misschien ?quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:01 schreef Cee het volgende:
Ik kan geen Spaans maar zou ook niet weten waarom ik dat nodig heb daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |