Sertab in een intervalact is stap 1.quote:Op maandag 29 april 2024 10:14 schreef Nexum het volgende:
Nu snap ik trouwens ook wel waarom ze Turkije zo graag terug willen. Die moeten het gat opvullen dat Rusland heeft achtergelaten = meer geld
Was net ook al in het nieuws op 538 als nieuwtje bij het ESF. Deelnemers die de postcards zelf gaan maken als selfie-video's.quote:Op maandag 29 april 2024 11:16 schreef grazz het volgende:
Meer over de postcards: http://eurovision.tv/story/greener-postcards-malmo-2024
quote:Op maandag 29 april 2024 11:16 schreef grazz het volgende:
Meer over de postcards: http://eurovision.tv/story/greener-postcards-malmo-2024
Wellicht iets voor @ESF_Fok op Twitter @Greys @Cee ?quote:Op maandag 29 april 2024 16:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Was net ook al in het nieuws op 538 als nieuwtje bij het ESF. Deelnemers die de postcards zelf gaan maken als selfie-video's.
CYSTERRRRquote:Op maandag 29 april 2024 15:58 schreef Rebel- het volgende:
Is de naam van WiWilliam's zus Suzanne? Zo ja, dan is ze dit jaar weer van de partij.
[ x ]
Ik heb nou niet het gevoel dat de SVT heel veel aandacht hebben besteed aan de onscreen graphics dit jaar.quote:
Ik zag het langskomen maar ik vind het eigenlijk een (negatieve) giller dat ze het in dat artikel hebben over een 'drastically smaller carbon footprint' en tegelijkertijd wel dwepen met de cruiseliner firma die sponsor is. Cruises hebben de grootste carbon footprint van alle soorten vervoer geloof ik.quote:Op maandag 29 april 2024 16:29 schreef Dave het volgende:
[..]
[..]
Wellicht iets voor @:ESF_Fok op Twitter @:Greys @:Cee ?
Na de werkelijkwaar prachtige titlecards van 2016 (vind ik misschien wel de beste ooit) is dit wel een hele grote stap terugquote:Op maandag 29 april 2024 17:28 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik heb nou niet het gevoel dat de SVT heel veel aandacht hebben besteed aan de onscreen graphics dit jaar.
Dat één of andere instelling betrokken is bij de organisatie neemt toch niet weg dat men een bepaald land vertegenwoordigt? Joost vertegenwoordigt toch echt Nederland en niet de AVROTROS. Niemand in Europa weet überhaupt wat de AVROTROS is. Hoe kan je die dan vertegenwoordigen?quote:Op maandag 29 april 2024 10:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat dat onderste betreft, dat is theoretisch natuurlijk correct. Bij al dit soort evenementen is er een instelling die de inzending organiseert. Het gaat bijvoorbeeld ook niet lukken om je onafhankelijk van de KNVB in te schrijven voor het EK.
Havelte tegen .. Delmenhorst, Rouen , Bleiburg , Rimini, Heidelberg...quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En nou mis ik inene Spel Zonder Grenzen.Na ESF het beste EBU-product ooit.
Ik denk de bekendmaking van Sertab als interval act (maar wellicht ook gelijk alle artiesten die meedoen)quote:Op woensdag 1 mei 2024 00:27 schreef NailQueen het volgende:
Big announcement. Ik gok dat ABBA optreed als interval act.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |