Oh dat zou wel apart zijn dan haha. Want hij was inderdaad heel kritisch. Waar zag je dat hij onderdeel is van een interval want ik mis echt van alles in deze hele shitstorm. 😅quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:10 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht trouwens dat ik Eric Saade steeds op zag roepen tot een boycot enzo, maar hij is blijkbaar onderdeel van een interval act?
quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zou wel apart zijn dan haha. Want hij was inderdaad heel kritisch. Waar zag je dat hij onderdeel is van een interval want ik mis echt van alles in deze hele shitstorm. 😅
Deze komt op de iceberg 2024.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij wilde een foto posten op Instagram van de repetities, kon Eurovision niet taggen dus kwam tot de conclusie dat hij geblokkeerd was. Fans woest -> Rob Holley bedreigen -> Eurovision zegt dat het niet klopt.
Oh ja! Ik zie nu die achtergrond pas joh van z'n story. Sorry. 👵🏻quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij hier rehearsals @:eurovision wilde plaatsen en dat dus niet lukte? Of ik begrijp Instagram hier verkeerd.
Zou wel ironisch zijn hoor als dat zo is, eerst moest iedereen boycotten en hun ding opgeven, anders dit en dat, maar zelfs wel optreden nuquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja! Ik zie nu die achtergrond pas joh van z'n story. Sorry. 👵🏻
Zo zie je maar, dan blijft er misschien toch weinig over van diverse boycots.
Ja he. Best kans dat ze hem expres hebben uitgenodigd om te zien hoe sterk z'n principes zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel ironisch zijn hoor als dat zo is, eerst moest iedereen boycotten en hun ding opgeven, anders dit en dat, maar zelfs wel optreden nu
En je fiets ook niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:04 schreef Fred_B het volgende:
Verdraaid, je mag niet eens een vuvuzela meenemen
Moet je hem maar goed verstoppenquote:Op vrijdag 26 april 2024 18:04 schreef Fred_B het volgende:
Verdraaid, je mag niet eens een vuvuzela meenemen
Ik lees het net zoals jijquote:Op vrijdag 26 april 2024 18:56 schreef Greys het volgende:
Het tassiesverbod in de arena is toch weer van tafel? Of lees ik die zin nou verkeerd? Ik lees het als een heel klein tasje mag óf een tasje voor medische benodigdheden. Of bedoelen ze dat je alleen een tasje mee mag als het voor medische benodigdheden is.
Dit gaat vast weer verwarring opleveren aldaar. 😅
quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik lees het net zoals jijDus een tasje ter grootte van maximaal ongeveer een pakje van 8 kerstkaarten, of een wat grotere tas als het voor medische doeleinden is
Ik denk dat die over de maximale diepte van 1 cm heen gaatquote:
Dat is dus weer enorm verwarrend na alle officiële 'geen tassen ongeacht de size' berichten.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik lees het net zoals jijDus een tasje ter grootte van maximaal ongeveer een pakje van 8 kerstkaarten, of een wat grotere tas als het voor medische doeleinden is
Dan ben je ook van een treurig niveau als je om zoiets iemand gaat bedreigen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij wilde een foto posten op Instagram van de repetities, kon Eurovision niet taggen dus kwam tot de conclusie dat hij geblokkeerd was. Fans woest -> Rob Holley bedreigen -> Eurovision zegt dat het niet klopt.
Derde dacht ik.quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:03 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Is die producer's choice nou die tweede big change die men bekendmaakte?
Niet voor mij, want die heb ik allemaal gemistquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dus weer enorm verwarrend na alle officiële 'geen tassen ongeacht de size' berichten.
Wat dat onderste betreft, dat is theoretisch natuurlijk correct. Bij al dit soort evenementen is er een instelling die de inzending organiseert. Het gaat bijvoorbeeld ook niet lukken om je onafhankelijk van de KNVB in te schrijven voor het EK. En de KNVB is een politiek neutrale organisatie, die er niet schuldig aan is dat Nederland bijvoorbeeld oorlogsmaterieel aan Oekraïne schenkt. Het is hier uiteraard nogal een gelegenheidsargument, maar in principe heeft de EBU in het Israël-verhaal naar mijn mening gedaan wat ze konden, maar bleek verbanning gewoon niet haalbaar.quote:Op maandag 29 april 2024 09:29 schreef Cee het volgende:
Zal vast een hoop lost in translation zijn, althans ik hoop dat ie niet echt zo’n zelfingenomen kerel is met een blind vertrouwen in alles dat naar Zweeds ruikt.
Blijft ook maar hameren op dat de artiesten een broadcaster vertegenwoordigen en geen land, als excuus over waarom een bepaald land nog meedoet. Oké, dan cancel de flag parade maar en geef twelve points to AvroTros en YLE en SVT en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |