abonnement Unibet Coolblue
pi_213252373
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 18:52 schreef fietsie het volgende:
Mocht ik de komende dagen afwezig zijn of lomp uit de hoek komen; mijn pa belde net dattie slokdarmkanker heeft.

Dus mijn hoofd is ehm, afgeleid.
Gotsamme, heel veel :* :* voor jullie
pi_213252386
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hoi :W

:Y Veel gelopen (gemiddeld over de 10.000 stappen per dag).
:Y Veel gezwommen ondanks dat pas in de middag van dag 3 het zwembad bruikbaar was.
:Y Oude stad van Split bezichtigd. Veel Romeinse geschiedenis.
:Y Boottochtjes gemaakt naar eilandje voor de kust.
:Y Daar op het laatst ook een nachtje blijven slapen voor vakantie-ception.
:Y Treinritje gemaakt, weer een land waar ik trein gereden heb, stationsbordjes gefotografeerd etc.
:Y Tot drie keer toe geld gevonden op straat. Dat is al een hele tijd een dingetje bij mij trouwens.

:N Eerste paar nachten compleet lekgeprikt. Na nacht 4 bleek dat het geen muggen waren maar bed bugs.
:N Hotel serveerde geen ontbijt. En er was ook geen optie in de buurt. Zelf een tros bananen halen bij de supermarkt een kilometer verderop.

's Avonds wel goed gegeten over het algemeen (pizza en cevapcici :') ) Toch 2,5 kilo afgevallen in een week vakantie. En tsja, het blijft Oostblok. Nou ben ik bepaald niet onervaren met oostblok, maar ik had echt verwacht dat het hier inmiddels beter zou zijn. Gewoon een beetje meh allemaal.
Toch meer voors als naas! Ik vind Kroatië op foto's/plaatjes altijd op Italië lijken.
pi_213252673
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2024 20:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Toch meer voors als naas! Ik vind Kroatië op foto's/plaatjes altijd op Italië lijken.
ja nou ja. Als je gaat wegen valt het tegen hoor. Kan zo wel even een fotootje van mijn arm opsnorren na een paar nachten :') Gelukkig is het bijna weg inmiddels. Maar bed bugs zijn geen grap.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_213252808
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ja nou ja. Als je gaat wegen valt het tegen hoor. Kan zo wel even een fotootje van mijn arm opsnorren na een paar nachten :') Gelukkig is het bijna weg inmiddels. Maar bed bugs zijn geen grap.
Ik hoop dat je ze niet mee naar huis hebt genomen :X

Die twee nadelen zijn wel HEEL GROOT ja. Matig zeg. Je voordelen zijn wel leuk echter.
Spoilers!
pi_213252852
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik hoop dat je ze niet mee naar huis hebt genomen :X

Die twee nadelen zijn wel HEEL GROOT ja. Matig zeg. Je voordelen zijn wel leuk echter.
Nee valt wel mee, ik heb meteen een andere kamer gekregen en daarna geen last meer gehad. Ik had er eentje gevonden, echt ééntje. En toen hebben ze meteen de gemeentelijke Mannen in de Witte Pakken laten komen. En die hebben verder niks gevonden. Maar ja waar die ene dan toch vandaan gekomen is.... :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_213253016
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ja nou ja. Als je gaat wegen valt het tegen hoor. Kan zo wel even een fotootje van mijn arm opsnorren na een paar nachten :') Gelukkig is het bijna weg inmiddels. Maar bed bugs zijn geen grap.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig jeukt het alleen maar als de tyfus en brengen ze voor zo ver bekend geen infectieziekten over :{ Joepie :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_213253043
:o
Spoilers!
pi_213253074
Holy f... die arm!

En sterkte fietsie, hoop dat ze nog wat kunnen doen :* :* :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_213253109
Jeez die arm @Dr_Flash :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_213253133
quote:
86s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig jeukt het alleen maar als de tyfus en brengen ze voor zo ver bekend geen infectieziekten over :{ Joepie :{
Ai
pi_213253478
@fietsie jeetje wat een klotenieuws :*
pi_213253493
quote:
86s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig jeukt het alleen maar als de tyfus en brengen ze voor zo ver bekend geen infectieziekten over :{ Joepie :{
Gatver :X
pi_213253523
Het is inmiddels weer weg hoor. Alleen nog wat kleine littekentjes van waar ik te hard gekrabd heb.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 18 april 2024 @ 21:44:39 #64
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213253566
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 18:52 schreef fietsie het volgende:
Mocht ik de komende dagen afwezig zijn of lomp uit de hoek komen; mijn pa belde net dattie slokdarmkanker heeft.

Dus mijn hoofd is ehm, afgeleid.
Sterkte :{
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_213254025
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 18:52 schreef fietsie het volgende:
Mocht ik de komende dagen afwezig zijn of lomp uit de hoek komen; mijn pa belde net dattie slokdarmkanker heeft.

Dus mijn hoofd is ehm, afgeleid.
Dat is zwaar klote.
pi_213254075
Een ander soort bah voor dr.Flash vanwege de bedbugs.
Je trip klinkt verder niet zó slecht.

Inmiddels antwoord op het appje.
pi_213254098
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 22:23 schreef AnneX het volgende:
Je trip klinkt verder niet zó slecht.

Nee was het ook niet hoor. Gewoon raar.

Hele week uitstekend weer gehad ook eigenlijk. 25-27 graden, strakblauwe lucht. Heerlie de peerlie.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_213254550
@fietsie :* wat een klote nieuws ;(
pi_213254816
Mn telefoon deed al tijden 'raar'. In een poging m open te maken het oplaadingangetje zodanig beschadigd dat g maar een nieuwe heeft besteld.
Het is -O- maar ook *O* want stiekum na al die jaren heb ik nu een upgrade van mijn trouwe viervoeter samsung A10 O+

een A15. Zijn grotere broer. Woeiiiiiiii zininin alles er weer op zetten.
Alleen.... 1 hele dag zonder mobiel. Op het werk, met vervangend OV vervoer (bussen) én afscheidsfeessie van mijn internist die met pensioen gaat en ik jaren mee gewerkt heb.
Dus van mij geen foto's en filmpjes en kan niet appen onderweg enzo.
Timing :')
pi_213255640
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 00:10 schreef Blues het volgende:
Mn telefoon deed al tijden 'raar'. In een poging m open te maken het oplaadingangetje zodanig beschadigd dat g maar een nieuwe heeft besteld.
Het is -O- maar ook *O* want stiekum na al die jaren heb ik nu een upgrade van mijn trouwe viervoeter samsung A10 O+

een A15. Zijn grotere broer. Woeiiiiiiii zininin alles er weer op zetten.
Alleen.... 1 hele dag zonder mobiel. Op het werk, met vervangend OV vervoer (bussen) én afscheidsfeessie van mijn internist die met pensioen gaat en ik jaren mee gewerkt heb.
Dus van mij geen foto's en filmpjes en kan niet appen onderweg enzo.
Timing :')
Wel leuk, een nieuwe! *O* *O* En ook wel eens leuk om weer te ervaren hoe het was zonder een telefoon bij je waarmee je continu met anderen in contact kan zijn of foto's kan maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_213256658
1e hobbel genomen: Bus ipv trein... ging bijna goed, hij reed verkeerd _O- dus heb m een rondje laten rijden en aangewezen hoe hij bij station Beverwijk moest komen :D

Nu op werk zonder mobiel. >:)
pi_213257326
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 09:56 schreef Blues het volgende:
1e hobbel genomen: Bus ipv trein... ging bijna goed, hij reed verkeerd _O- dus heb m een rondje laten rijden en aangewezen hoe hij bij station Beverwijk moest komen :D

Nu op werk zonder mobiel. >:)
Een heel avontuur :D


Duimen jullie mee dat de weigerkat weer gewoon gaat eten? De afgelopen week heb ik hem vooral met de hand gevoerd maar nu zag ik vannacht dat hij ook uit zijn surefeeder heeft gegeten. Nu gaan we dus eens uitproberen wat hij gaat doen als ik stop met uit de hand voeren want zo lang ik dat doe snap ik ook wel dat hij maar minimaal naar zijn eigen bakje gaat. Wel een beetje spannend want als hij te lang weer niet eet komt hij weer in hetzelfde cirkeltje terecht van misselijk/niet willen eten.
pi_213257372
Ik wilde dit filmpje even delen, want ik vond het zo mooi https://imgur.com/gallery/zrR3SnW
Ook echt iets voor Blues, maar geen idee of je dit pas vanavond kan zien of al op het werk :+
Het zijn twee adelaars die elkaar vasthouden en samen naar beneden tuimelen. Het is een vorm van baltsgedrag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_213257407
Tussen alle drukte door hier nog wat ander gedoe ook :')

Toen ik laatst mega spierpijn in mijn been had stelde de huisarts voor om voor gemoedsrust bloed te prikken op cardiovasculaire risico'a. Totaal cholesterol en LDL zo hoog dat ik dinsdag hartecho en ECG krijg.

Daarnaast motor voortijdig voor groot onderhoud weggebracht zodat die fris mee kan naar Spanje. Is het onderhoud klaar, ziet de monteur dat de remklauw achter stuk is. Tweedehands vooralsnog niet gevonden, bij de dealer 880 euro, online vind ik ze voor eind de vijfhonderd :')


Lekkere timing allemaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')