Haha nee ben ik te eerlijk voorquote:Op maandag 22 april 2024 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, als je in 2011 een dagje op Werchter was en je 200 euro verloren bent dan laat het maar weten
Bedankt voor het laten weten.quote:
Yaaaasss queen! Of eigenlijk meer princess.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
After dinner walk+ ¤ 0,05
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarmee is juli niet alleen de zesde kalendermaand op rij met meer dan één vondst, het is ook de vroegste dag in de maand voor de tweede vondst. Immers, de maand is nog niet op de helft#sportvanmaken #gamification
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Beter kijken, er ligt nog genoeg geld op straat.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 01:34 schreef FireFox1 het volgende:
Mensen betalen nauwelijks nog met cash geld, ik vind bijna nooit meer iets op de grond.
Klopt ja, dat is een penny. Zou ik "omwisselen" voor een eurocent en mooi mee tellenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:03 schreef herverwijderd het volgende:
[ afbeelding ]Deze net gevonden in de trein. (Een Amerikaanse penny ofzo?)
Ik doe hem in plaats daarvan in mijn potje met random buitenlands muntgeld (maar ga hem wel meetellen, ik begin vandaag met bijhouden hoeveel geld ik op straat vind. De teller staat op 1 centquote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, dat is een penny. Zou ik "omwisselen" voor een eurocent en mooi mee tellen
Precies, je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik doe hem in plaats daarvan in mijn potje met random buitenlands muntgeld (maar ga hem wel meetellen, ik begin vandaag met bijhouden hoeveel geld ik op straat vind. De teller staat op 1 cent)
1 2 3 4 5 6 7 | Maandag 3 Dinsdag 2 Woensdag 4 Donderdag 5 Vrijdag 4 Zaterdag 9 Zondag 5 |
Ooit met Carnaval op 1 dag 50 en 20 euro gevonden op straat. Was binnen een uur op.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow 50 euro vinden. Wat een droom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |