Ik doe dit ook sinds de corona , zag een filmpje van iemand uit New York die dat deed en sindsdien doe ik het ook als ik ga wandelenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Vind jij ook weleens geld op straat? En wil je er wat over kwijt? Dat kan hier!
Okee maar je doet niet een Excelletje of zo dus?quote:Op donderdag 18 april 2024 12:18 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
[..]
Ik doe dit ook sinds de corona , zag een filmpje van iemand uit New York die dat deed en sindsdien doe ik het ook als ik ga wandelen
Ik ga niet bewust op zoek als in dat ik daarvoor naar buiten ga, maar als ik naar de winkel loop of de hond uit laat let ik extra op
In winkelwagentjes vond je vroeger vaak 50 cent muntjes, dat is helaas niet meer zo vaak
[ link | afbeelding ]
Dit is mijn buit tot nu toe
Ik loop dus echt heel veel buiten, maar ik vind nooit zelden watquote:
Uuh nee, dit is over de afgelopen 4 jaar verzameld en gaat in een zakquote:Op donderdag 18 april 2024 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee maar je doet niet een Excelletje of zo dus?
Enneh dat Engelse tientje is niet meer geldig volgens mij
Echt fantastischquote:Op donderdag 18 april 2024 20:54 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
[..]
Uuh nee, dit is over de afgelopen 4 jaar verzameld en gaat in een zak
Ik hoop ooit 450 euro te bereiken
Aanvulling op dit: We hebben daar nog even op het perron staan overleggen om het met een stuk touw en een magneet te proberen (beide aan boordquote:Op donderdag 18 april 2024 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatst in België stond ik op een perron op station Antwerpen-Berchem en zag ik 10 cent liggen op een dwarsligger van de spoorrails. Daar kun je natuurlijk niet bij. Toen heeft @:liesje1979 voor een vervangend dubbeltje gezorgd![]()
[ afbeelding ]
Iemand anders ijs gunnen is iets heel gulsquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:33 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn neefje had een jong kauwtje gered van de kat. Na vlot herstel trainde hij Arendom muntjes te brengen voor voer. Leverde behoorlijk wat muntjes op. Genoeg om softijs te halen.
Op een dag kwam Arend niet meer thuis.
Er lag ook nog 15 cent naast, of doen ze daar bij de zuiderburen niet aan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanvulling op dit: We hebben daar nog even op het perron staan overleggen om het met een stuk touw en een magneet te proberen (beide aan boord) maar dat hebben we maar niet gedaan omdat de trein er bijna aan kwam. Uiteindelijk maar goed ook: de geelkoperen muntjes zijn niet magnetisch. De roodkoperen (1, 2, 5 ct) en de bimetalen (1 en 2 Euro) wel. Weten we dat ook weer. Had ik daar anders mooi voor Jan met de Korte Lul staan hengelen
Geen idee eigenlijk. Die laat ik in NL meestal wel liggen voor de zwervers trouwens. Behalve als ze het in mijn eigen tuin gooien, dan heet het gewoon opruimen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:03 schreef DaMart het volgende:
Er lag ook nog 15 cent naast, of doen ze daar bij de zuiderburen niet aan?
Oh ja stiekem wel. He, verlul ik me toch weer. Dom dom dom.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:21 schreef StevenHyde het volgende:
Zijn jullie geen zakkenrollers? Want briefjes geld echt nog nooit zien liggenEn wandel toch wel graag door de wijk heen.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja stiekem wel. He, verlul ik me toch weer. Dom dom dom.![]()
Nou ik zie er dus twee in vier jaar tijd. Dat houdt ook niet overMisschien woon je gewoon niet in de goeie wijk
Misschien dat dit topic hielp, maar ik vond echt net een briefje van vijf op de grond in de fietsenstalling van het station.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik loop dus echt heel veel buiten, maar ik vind nooit zelden wat
Kijk danquote:Op zondag 21 april 2024 22:16 schreef Isabeau het volgende:
Misschien dat dit topic hielp, maar ik vond echt net een briefje van vijf op de grond in de fietsenstalling van het station.
Ik vond een keer 200 euro op een festival, cuff me.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:21 schreef StevenHyde het volgende:
Zijn jullie geen zakkenrollers? Want briefjes geld echt nog nooit zien liggenEn wandel toch wel graag door de wijk heen.
Ok ok, maar als ik zelfs een avondje alcohol en/of drugs zou nemen dan zou ik zelf ook wel geld kunnen verliezenquote:Op maandag 22 april 2024 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond een keer 200 euro op een festival, cuff me.
Nou, als je in 2011 een dagje op Werchter was en je 200 euro verloren bent dan laat het maar wetenquote:Op maandag 22 april 2024 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ok ok, maar als ik zelfs een avondje alcohol en/of drugs zou nemen dan zou ik zelf ook wel geld kunnen verliezen
Ja ik!quote:Op maandag 22 april 2024 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, als je in 2011 een dagje op Werchter was en je 200 euro verloren bent dan laat het maar weten
Haha nee ben ik te eerlijk voorquote:Op maandag 22 april 2024 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, als je in 2011 een dagje op Werchter was en je 200 euro verloren bent dan laat het maar weten
Bedankt voor het laten weten.quote:
Yaaaasss queen! Of eigenlijk meer princess.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
After dinner walk+ ¤ 0,05
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarmee is juli niet alleen de zesde kalendermaand op rij met meer dan één vondst, het is ook de vroegste dag in de maand voor de tweede vondst. Immers, de maand is nog niet op de helft#sportvanmaken #gamification
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Beter kijken, er ligt nog genoeg geld op straat.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 01:34 schreef FireFox1 het volgende:
Mensen betalen nauwelijks nog met cash geld, ik vind bijna nooit meer iets op de grond.
Klopt ja, dat is een penny. Zou ik "omwisselen" voor een eurocent en mooi mee tellenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:03 schreef herverwijderd het volgende:
[ afbeelding ]Deze net gevonden in de trein. (Een Amerikaanse penny ofzo?)
Ik doe hem in plaats daarvan in mijn potje met random buitenlands muntgeld (maar ga hem wel meetellen, ik begin vandaag met bijhouden hoeveel geld ik op straat vind. De teller staat op 1 centquote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, dat is een penny. Zou ik "omwisselen" voor een eurocent en mooi mee tellen
Precies, je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik doe hem in plaats daarvan in mijn potje met random buitenlands muntgeld (maar ga hem wel meetellen, ik begin vandaag met bijhouden hoeveel geld ik op straat vind. De teller staat op 1 cent)
1 2 3 4 5 6 7 | Maandag 3 Dinsdag 2 Woensdag 4 Donderdag 5 Vrijdag 4 Zaterdag 9 Zondag 5 |
Ooit met Carnaval op 1 dag 50 en 20 euro gevonden op straat. Was binnen een uur op.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow 50 euro vinden. Wat een droom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |