Potverquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:44 schreef Kopiko het volgende:
@:dr_flash eergisteren liep ik ergens naartoe en zag ik - ondanks de invallende duisternis - deze mooie dubbel 1 liggen
[ afbeelding ]
Tip: het was op een parkeerplaats. Perfecte plek om (klein-) geld te verliezen én vindenquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik maar blij zijn met stuivers en dubbeltjes
Oh, niet goed gekeken vorige keer. Hij ligt er nogquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha nou ik hoor er ook bij hoorVoor het eerst een vastgelijmd muntje tegengekomen
In een tokkiebuurt. Niet eens uitgelachen, gauw weer doorgelopen
Maar ik weet waar het is en ik zet hem een andere keer wel op de foto
Hoe dan ook, hier hebben we het ghost-proces voor: Hij telt gewoon en er gaat een ander muntje de pot in zoals gebruikelijk.
Edit: net even langs gelopen voor een foto maar hij was al opgehaaldKennelijk lopen er meer mensen rond met zin in geld hier
![]()
Kunnen wij de kaart ook raadplegen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij gebrek aan te melden vondsten ben ik maar even met een interactieve kaart aan de slag gegaan. Overal Eurosymbooltjes van gemaakt, behalve de UK Pounds, die hebben hun eigen symbooltje. Biljetvondsten een andere kleur, plaatje erbij etc. Helegaar leuk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga eens sneupenquote:Op dinsdag 9 december 2025 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kanIk heb de plaatjes inmiddels ook toegevoegd.
Niet alles heeft een plaatje maar okee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |