Die hele wedkantoren / statistische (toekomst) voorspellingen, zijn natuurlijk niets meer dan self fulfilling prophecy van de hoogste plank. Dus hoemeer Joost in Beeld komt hoe meer mensen hem herinneren hoe meer mensen op hem wedden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:41 schreef summer52 het volgende:
Hoe zo verdacht? Wat een complottheorieën.![]()
Nou Aran B kom er maar in, relletje is geboren.Jeetje staat NL een keer hoog bij de odds dan is het verdacht, stijgen andere landen dan is het hoezee. Laten we er nu gewoon van genieten want de stemming kan ook ineens omslaan.
![]()
Ik denk dat het een combinatie van factoren is, maar vooral de marketingmachine Joost die het momentum weer te pakken heeft wat hij door Madrid een beetje kwijt was. En verder zal het vooral kuddegedrag zijn wat je ook ziet op de beurs wanneer een aandeel zonder echt een duidelijke reden ineens populair wordt.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat mid table staan voor een nummer met zoveel streams in het buitenland niet logisch is. Die top 5/7 is compleet logisch. Logisch dat België en Oekraïne daar langzaam uitvallen vanwege live optredens Mustii en Eurojury scores van Oekraine. Joost heeft een ok Eurojury score so far(licht positief), geen reacties echt op de live optredens in de bookies. Viel mij al eerder op dat Smarkets laatste weken elke keer al veel lager stond dan de rest sinds dat hij daar boven in staat. Zou mij niet verbazen dat met goed nieuws, je het een extra duwtje geeft de goede richting in. Dat hoeft echt niet met bakken geld elke keer. Het is geen Malta 2021. Maar die obsessie met de bookmakers en die opmerkingen over de bookmakers in die interviews zou het mij niet verbazen als #TeamJoost de bookies een beetje aan het trollen is, zou heel erg Joost zijn. Je kan hype groter maken, en daar weet hij alles van als social media expert.
Al zullen in het verleden vast meer landen dit soort dingen hebben gedaan. Georgië dit jaar laat ook soms rare sprongen zien.
Maar misschien is er daadwerkelijk iets gelekt over staging en heeft een klein groepje geld gezet, we zullen zien.
Als ik het goed heb betekent het dat het bedrag dat je krijgt voor je inzet (op Nederland in dit geval) kleiner wordt, omdat de kans op winst groter wordt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:24 schreef TLC het volgende:
Ik weet niet precies wat groene balletjes betekenen (alleen bij Lingo vroeger) maar dat schijnt positief te zijn en Joost is de enige in de top 10 met alleen maar groene balletjes![]()
Waar slaat deze reactie dan weer op? We doen niks anders dan juichen hier als Nederland stijgt en andere landen dalen. Juist de bookies zijn zo maakbaar en de belang lijkt alleen maar groter geworden waar je staat bij veel aspecten. Niet raar om daar ook kritisch te kijken, ook als het Nederland betreft. Maar ik zal mezelf uitlaten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:41 schreef summer52 het volgende:
Hoe zo verdacht? Wat een complottheorieën.![]()
Nou Aran B kom er maar in, relletje is geboren.Jeetje staat NL een keer hoog bij de odds dan is het verdacht, stijgen andere landen dan is het hoera. Laten we er nu gewoon van genieten want de stemming kan ook ineens omslaan.
![]()
Ik denk dat Joost zelf het volledig met je eens is afgaande op zijn interviews afgelopen weekend. Hij wil niet als dé favoriet naar Malmö, maar hij wil daar de favoriet worden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:01 schreef GeorgeM het volgende:
België krijgt flink wat punten bij die Jurydingen, maar zakt toch weg.
Geweldig al die groene bolletjes, maar ik vind de derde/vierde plek eigenlijk wel even prima. Ben bang dat we straks anders naar beneden donderen. En dan na de rehearsals..BAM
Belgie gaat live denk ik echt minder goed uit de verf komen dan op basis van de video. Stem is niet altijd even lekker, nog los van zijn wat agressieve onvriendelijke uitstraling. Doodzonde van het liedje wel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:01 schreef GeorgeM het volgende:
België krijgt flink wat punten bij die Jurydingen, maar zakt toch weg.
Geweldig al die groene bolletjes, maar ik vind de derde/vierde plek eigenlijk wel even prima. Ben bang dat we straks anders naar beneden donderen. En dan na de rehearsals..BAM
Oh! Maar ik hoorde in dat stukje toch iemand escargots en fish and chips zingen en het was niet Joost.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:12 schreef aarontje112 het volgende:
Volgens mij zijn trouwens alleen nog maar de technische rehearsals begonnen, stand-in rehearsal zullen wel ergens dit weekend beginnen
Echt? Wie vond de stijging te opvallend? En nu ook weer je moet er kritisch naar kijken. Maar jij mag je mening geven en ik niet? Oké dan zie je mij hier voorlopig niet meer. Dus je kunt jezelf weer binnenlaten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Waar slaat deze reactie dan weer op? We doen niks anders dan juichen hier als Nederland stijgt en andere landen dalen. Juist de bookies zijn zo maakbaar en de belang lijkt alleen maar groter geworden waar je staat bij veel aspecten. Niet raar om daar ook kritisch te kijken, ook als het Nederland betreft. Maar ik zal mezelf uitlaten.
Welk stukje?quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Maar ik hoorde in dat stukje toch iemand escargots en fish and chips zingen en het was niet Joost.
Is er een verschil dan?quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:12 schreef aarontje112 het volgende:
Volgens mij zijn trouwens alleen nog maar de technische rehearsals begonnen, stand-in rehearsal zullen wel ergens dit weekend beginnen
Ik weet dat deze een grap is maar ik hoop dat de echte DL owl iets, al is het maar één post, doet met ESF (in zijn algemeen). Nu is DuoLingo Amerikaans dus de kans is klein maar er is weinig beter dan de socials van DuoLingo. Ik heb dat beest zelfs twerkend gezien.quote:
Dat vind ik zelf dan juist weer totaal niet, maar dat is een persoonlijk gevoel. Want al die vele heel positieve reactievideo's waren er gewoon vanaf het begin, de meeste streams per dag waren er en zijn er zelfs nog steeds, de meeste youtube views op het ESF kanaal etc. Plus z'n enorme leuke positieve campagne tot nu toe, de vele moeite die hij erin steekt. Daar zou dit juist totaal níet bij passen voor mijn gevoel. Omdat hij het ook absoluut niet nodig heeft en zelf graag als vierde of vijfde naar Malmö zou gaan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk het uiteindelijk ook niet, maar het zou wel in de gekkigheid passen
Hieronder! Ik hoor toch escargots en fish and chips of ben ik nou gek.quote:
Ik ook, maar misschien was dat de cameraman.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Maar ik hoorde in dat stukje toch iemand escargots en fish and chips zingen en het was niet Joost.
Ja precies. Wat langer vóór het ESF zeggen we altijd dat het nog niet zo veel zegt omdat er nog niet zo veel geld in de markt zit en dat er later nog veel kan veranderen. Later is misschien nu, enkele weken voor het ESF komen er misschien meer mensen die alsnog even een gokje wagen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:42 schreef Ama het volgende:
Het lijkt me sowieso niet zo gek dat drie weken voor het hele gebeuren er nog van alles kan gebeuren bij de bookmakers.
Ik vraag me trouwens af of het camerastandpunten zijn, daar is dit niet een logisch stuk voor. En bovenin het scherm staat K4/HB met voorgrond publiek.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hieronder! Ik hoor toch escargots en fish and chips of ben ik nou gek.(kan hoor)
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |