Nee in die Tiktok van Haarija.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Z’n tandenborstel en mobiel![]()
[ afbeelding ]
Ik had ‘m al gepost, maar wil het met alle liefde nog een keer doenquote:Op donderdag 18 april 2024 14:44 schreef Ama het volgende:
Omg Nederland naar 10% en Oekraïne naar 7%. Kom maar door met het gifje.
Ja, snap ikquote:
Volgens mij is dat z'n (tour)manager oid. Hij staat wel vaker bij interviews en zo op de achtergrond.quote:
Hey GJ! Bij EIC stond ik zowat naast jullie maar door alle hectiek/enthousiasme was ik helemaal vergeten om me voor te stellenquote:Op donderdag 18 april 2024 12:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We mochten in de podcast van deze week niet alleen HEEL eventjes kletsen met Joost, maar ook met Tantu Beats kletsen. En die vertelt super toffe dingen.
Als het goed is, begin je direct bij Joost en daarna Tantu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:04 schreef GeorgeM het volgende:
We zijn niet voor niets groen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey GJ! Bij EIC stond ik zowat naast jullie maar door alle hectiek/enthousiasme was ik helemaal vergeten om me voor te stellenOhaiii!!!! Ik vond je juist super gezellig, dus laat Marco maar staren. Doen ze ook naar hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Goeie titel voor een liedquote:Op donderdag 18 april 2024 15:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
adem in adem uit en dan Gillûh Meisjûh
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey GJ! Bij EIC stond ik zowat naast jullie maar door alle hectiek/enthousiasme was ik helemaal vergeten om me voor te stellenIk doe niets liever dan Marco raar naar me laten staren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, en fins voor Joost is waarschijnlijk Jäärijä.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht dat Häärijä een soort alterego van Käärijä was. Maar het is dus een echt persoon
Knettergekquote:
De crossover waar we op zaten te wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |