volgens mij is niet enkel zozeer Joost gestegen, als dat ook Italie gezakt is, wat al drie weken het geval is, die zijn langzaam van 15% naar nu 11% gedaald, terwijl Joost van 8% naar 12% gestegen is.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:39 schreef blackswangreen het volgende:
Cornald denkt dat het aan het BBC-interview ligt. Ja, misschien ook een beetje... maar ik denk het eigenlijk niet. En Aran noemt de foto met Käärijä als belangrijke reden. Kortom: niemand snapt het
[ x ]
Hier wel weer op 12%quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:34 schreef GeorgeM het volgende:
Weer terug naar 11%, maar nog wel op 3.
[ afbeelding ]
Ik ook iedere keer. Maar was ook niet voorbereid op de live versie van de outro. Tranen met tuiten. Als die emotie van het staan op dat podium ook nog meekomtquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:00 schreef Ann-Lynn het volgende:
Ik ben de tel kwijt hoe vaak ik het lied heb beluisterd, bekeken... alle reactievideo's inmiddels gezien geloof... En toch moet ik bij het einde elke keer janken! Houdt het een keer op! Wat een goed nummer, niet dat Nederland wint, dat lijkt me toch echt heel sterk, maar dit is wel top 5 materiaal!!
Heb je Florida 2009 live wel eens bekeken en beluisterd?quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:03 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik ook iedere keer. Maar was ook niet voorbereid op de live versie van de outro. Tranen met tuiten. Als die emotie van het staan op dat podium ook nog meekomt
Uiteindelijk zal het gewoon een combi van al die dingen zijn gok ik.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:39 schreef blackswangreen het volgende:
Cornald denkt dat het aan het BBC-interview ligt. Ja, misschien ook een beetje... maar ik denk het eigenlijk niet. En Aran noemt de foto met Käärijä als belangrijke reden. Kortom: niemand snapt het
[ x ]
Genieten dit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:10 schreef GeorgeM het volgende:
Nasr 3 en 12%![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hangt denk ik echt van de staging af gok ik. Als Kroatië niet al te veel veranderd en wij de hype waarmaken dan zie ik het misschien wel gebeuren. Of in ieder geval heel dicht op elkaar/ gelijkstand... fingers crossed...quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:10 schreef NailQueen het volgende:
Durf te vragen: zouden we Kroatie nog voorbij gaan? Of is dat te hoog gegrepen?
Ik had deze gemist in alle hysterie en chaos maar jij mag jezelf helemaal niet uitlaten want we hebben je nodig hier en we willen niet zonder je.quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je Florida 2009 live wel eens bekeken en beluisterd?
Lees ff terug lekkere luiwammes vamme.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 21:30 schreef Greys het volgende:
Hij heeft vaker ineens lagere odds gekregen de laatste tijd natuurlijk. De hele rit van 22e naar 4e plek. En daar was ook niet altijd één specifieke reden voor.
Het zal nu waarschijnlijk een combi zijn van:
- het feit dat hij in de (positieve) aandacht weet te blijven
- zijn gunfactor nogal hoog is en blijft
- het feit dat de preparties afgelopen weekend goed gingen
- het feit dat vandaag toch best wat medewerkers in Malmö daadwerkelijk de staging hebben gezien
- misschien is Häärijä stiekem miljonair en heeft ie een pak geld uit z'n gele pak getrokken en op Joost ingezet
Edit: terechte toevoegingen van Em31:
- Eurojury gaat beter dan verwacht
- Heel positief op BBC radio geweest met lied en interview en jubelreacties dus wellicht een paar gokkende Britten
Meer dan genoeg redenen dus.
dankuwelquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees ff terug lekkere luiwammes vamme.![]()
Hier hebbie een aantal mogelijke redenen:
[..]
Alstublieft. En die van Haarija is uiteraard een grapje. Maar dat leek me duidelijk.quote:
ik dacht serieusquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Alstublieft. En die van Haarija is uiteraard een grapje. Maar dat leek me duidelijk.
Dan moeten we toch maar weer deze ertegenaan gooienquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:00 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Hier wel weer op 12%
Op plek 3, ja ja dat doet ie goed hé.
Ik wil dat steeds, maar ik durf nietquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je Florida 2009 live wel eens bekeken en beluisterd?
Jaaaaaa ik wil ditquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:47 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
En dan meeten in een Green Room.
Ja dat here we go viel me ook op, maar er was gisteren ook een foto van dat ze Noorwegen testen, denk dus dat ze wel al klaar zijn. Misschien iemand die enthousiast is over Joost of misschien gewoon iemand z’n eerste dag.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat het een combinatie van factoren is, maar vooral de marketingmachine Joost die het momentum weer te pakken heeft wat hij door Madrid een beetje kwijt was. En verder zal het vooral kuddegedrag zijn wat je ook ziet op de beurs wanneer een aandeel zonder echt een duidelijke reden ineens populair wordt.
Ik vind zelf dat rehearsal-filmpje wel opmerkelijk. Er staat "here we go" alsof ze net begonnen zijn. En het podium is volgens mij ook pas net klaar. Waarom zijn ze dan nu al bij Joost, letterlijk het laatste nummer van de 37 dat te zien zal zijn? Zijn ze misschien met hem begonnen omdat er iets bijzonder aan is en ze zo goed de camerastandpunten kunnen testen?
Er zaten trouwens best wat goede ideeën in die visuals. Zoals op het moment dat hij "I love you all" zingt stond er "I <3 u all" op dat scherm. Dat is eigenlijk heel slim.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik blijf deze op het Led screen bij EIC echt ultiem grappig vinden.Wat een held.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |