Wat vervelend Annequote:Op vrijdag 19 april 2024 13:28 schreef Anne het volgende:
Zucht. Hier ging het net weer een paar dagen de wat betere kant op.
Maar nu is er weer snot en heel veel hoesten.. Ofwel, ik heb vannacht ook weer van 1:00 tot 6:30 uur met baby op schoot gezeten, aangezien hij alleen rechtop kon slapen, anders was het hoesten, huilen, hoesten en huilen (en dat iedere 3 minuten).
Ik ben oprecht echt heel blij als het voorjaar eens doorzet.
Volgens mij is baby sinds december in totaal namelijk 7 dagen niet ziek is geweest.
Ik vraag me oprecht af hoe lang we dit nog (moeten) trekken. Eerst was het alleen mentaal een beetje een dingetje, maar fysiek voel ik het nu ook. Ik ben echt doodmoe en ongeveer alles in mijn lijf doet pijn. /dip
Wauw, 5 maanden fulltime kolven.. respect!quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:08 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een ellende, die gebroken nachten. Weet nog heel goed van mijn oudste hoe zwaar dat is. Geen tips, behalve ook voor jezelf proberen te zorgen of naar de huisarts als het snot niet te doen is voor neusdruppels of een puffer. Heel veel sterkte allemaal.
Ik heb zojuist mijn draadloze kolfset te koop gezet. Al 2 dagen niet gekolfd. Hele rare gewaarwording na ruim 5 maanden fulltime gekolfd te hebben. Bitterzoet… gisteren mijn eerste wijntje, dat was dan wel weer heerlijk haha
Thanks! Die eerste weken zijn ook bijna niet te doe, om alles op gang te brengen en te houden. Na maand 3 wordt het makkelijker, maar de combinatie met werk was voor mij gewoon niet haalbaar.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:22 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Wauw, 5 maanden fulltime kolven.. respect!Ik zit nu op 5 weken en ben het al spuugzat.
Deed mijn jongste ook. Krampjes en extra buikpijn door koemelkallergie wat we toen nog niet wisten.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:44 schreef Nolita het volgende:
Goed hoor spirit, zolang fulltime kolven! Kan me voorstellen dat het stoppen dubbel voelt.
Nanukerst, zo fijn dat jullie thuis zijn. Hoe gaat het met de kleine? Kan ze mogelijk live gaan drinken of blijft het fulltime kolven?
Anne, ohnee wat een avond en dat ook nog zo'n verpleegkundige treffen. Hopelijk is hij snel beter en is het klaar voor dit seizoen! Denk ook goed aan jezelf!
Wij hebben een baby die veel kreunt, herkent iemand dat? Ze doet het veel meer en harder dan de oudste twee. Lijkt niet direct ergens last van te hebben. Op het Cb zeiden ze woensdag dat het prematuur gedrag kan zijn? (Ze is niet prematuur, 38w4d.) Vanochtend was wel extreem. Na de voeding van 5:00 heeft ze tot 8:30 (voor mijn gevoel continu) in haar slaap (hard) liggen kreunen .
We vermoeden zelf door krampjes dit keer.
Wat leuk!quote:Op woensdag 24 april 2024 09:56 schreef Debsterr het volgende:
Mnohhhh sinds zaterdag lijkt zemama
te zeggen (en nu ook papa, maar dat boeit me minder
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |